Jessica Alba zdradziła swoje sposoby na płaski brzuch. Skupia się na diecie i dwóch rodzajach treningu

Jessica Alba pamięta o regularnych ćwiczeniach i odpowiedniej diecie. Celebrytka podała najlepsze sposoby na płaski brzuch. Oprócz żywienia ważne są odpowiednie treningi.

Jessica Alba twierdzi, że regularne treningi to nie tylko poprawa kondycji, lecz także własnego samopoczucia. Gwiazda interesuje się tematyką wellnessu i stawia na zdrową dietę oraz pomocne ćwiczenia. W jaki sposób 39-letnia aktorka utrzymuje płaski brzuch? Ma na to kilka sprawdzonych sposobów.

Zobacz wideo Ashley Graham naśladuje swoją mamę i wykonuje jej trening sprzed lat

Jessica Alba podała sposoby na płaski brzuch

Choć, jak twierdzi gwiazda, z wiekiem zaczęła skupiać się na tym, aby wyglądać zdrowo, a nie perfekcyjnie, Alba wciąż jest wierna kilku zasadom, które dotyczą treningów oraz diety.

Trening sprawia, że czuję się szczęśliwsza i bardziej produktywna, a mój mózg może zacząć działać - dodaje Jessica w rozmowie z magazynem "Shape".

Jakich zasad trzyma się celebrytka?

Shay Mitchell zdradziła swoje noworoczne postanowieniaShay Mitchell podzieliła się swoimi postanowieniami na rok 2021. Oto pięć inspiracji

Trenuje cztery razy w tygodniu

Jessica stawia przede wszystkim na pilates i treningi HIIT. Alba pamięta, że najlepsze efekty przynosi przeplatanie różnych form treningów. Pilates pomaga ciału w odprężeniu się i rozciągnięciu. Ćwiczenia o wysokiej intensywności, czyli HIIT wzmacniają z kolei kondycję i pozwalają w krótkim czasie spalić wiele kalorii. Gwiazda przyznała się, że kiedyś trenowała znacznie częściej; obecnie nie widzi takiej potrzeby. Dwa wspomniane treningi pozwalają na zachowanie balansu i utrzymanie ciała w formie. Wybrane ćwiczenia świetnie działają na wzmocnienie mięśni brzucha i pozbycie się tkanki tłuszczowej, nagromadzonej w tej okolicy.

Reese Witherspoon pokazała domową siłownięReese Witherspoon wykonuje stretching na domowej siłowni. Jest imponująca!

Pamięta o zdrowej diecie

Alba ogranicza pożywienie pochodzenia zwierzęcego oraz alkohol. Cztery dni w tygodniu jej menu składa się z dań wyłącznie z kuchni roślinnej. Poranne koktajle proteinowe na bazie napoju migdałowego i banana pomagają w dostarczeniu energii niezbędnej do rozpoczęcia dnia. Jessica stara się, aby w każdym posiłku znalazły się świeże warzywa i owoce. Często pije tez wodę kokosową, która dostarcza wiele witamin i minerałów i zapewnia niezbędne nawodnienie. W ten sposób aktorka podkręca też swój metabolizm, nie gromadzi wody w organizmie, a w rezultacie zachowuje płaski brzuch.

Więcej o: