Pięć banalnych ćwiczeń, które pomogą w pozbyciu się nadprogramowej oponki z brzucha

Jeśli masz tendencję do gromadzenia tłuszczu w okolicy brzucha, pamiętaj, aby włączyć do harmonogramu właściwe ćwiczenia.

Jeżeli zależy nam na zgubieniu zbędnych kilogramów, a tłuszcz gromadzi nam się przede wszystkim w okolicach brzucha, oprócz przestrzegania diety warto skupić się na odpowiednich treningach, które przyspieszą cały proces. Jeśli podejdziemy do ćwiczeń z pasją, nie będziemy potrzebować żadnego sprzętu. Wystarczy, że skupimy się na poniższym treningu.

Camila Mendes ćwiczy na domowej siłowniCamila Mendes trenuje mięśnie brzucha. To ćwiczenie tylko wygląda na proste

Zobacz wideo Halle Berry pokazała trzy ulubione ćwiczenia na ramiona

Pięć ćwiczeń na oponkę. Każdy wykona je bez problemu

Ćwiczenie pierwsze

Na rozgrzewkę wjeżdża klasyka. Połóż się na plecach i zegnij nogi w kolanach, przyciągając stopy w stronę pośladków. Pozycja musi być stabilna, aby nie ślizgać się na boki. Złączone dłonie umieść z tyłu głowy. Wykonaj trzy serie brzuszków po 5-15 powtórzeń, co trening zwiększając liczbę powtórzeń w serii.

Ćwiczenie drugie

Zmodyfikuj klasyczne brzuszki, unosząc z podłogi ugięte w kolanach nogi tak, aby powstał kąt 90 stopni. Wykonaj kolejne trzy serie po 5-15 brzuszków. Staraj się nie dotknąć górną częścią pleców do podłoża, gdy oddalasz tułów od kolan.

Odchudzam się, więc liczę kaloriePrzestrzegasz diety i nie tracisz na wadze? Oto cztery częste powody

Ćwiczenie trzecie

W tym wariancie może być nieco trudniej. Leżąc cały czas na plecach, złącz i wyprostuj nogi w stronę sufitu. Następnie podnieś tułów używając mięśni brzucha. Ręce wyprostuj, dłonie wyciągnij w kierunku stóp i zrób trzy pulsowania. Opuść się pomału na ziemię. Wykonaj w ten sposób 5-10 powtórzeń w trzech seriach.

Ćwiczenie czwarte

Wróć do leżenia, załóż dłonie za głowę, a następnie jednym ruchem unieś i przyciągnij prawe kolano w stronę lewego łokcia. Postaraj się, aby łokieć prawie dotknął do kolana. Później zmień strony i przyciągnij lewe kolano do prawego łokcia. W ten sposób wykonasz tzw. rowerek. Potwórz pozycję 6-10 razy w trzech rundach.

Ćwiczenie piąte

Cały czas leżąc z założonymi rękami za głową, zegnij nogi w kolanach i unieś je z podłogi. Napnij brzuch i oderwij od podłoża górną część pleców oraz głowę. Wtedy zacznij wykonywać takie ruchy nogami, jak przy pedałowaniu na rowerze. Postaraj się wytrzymać w tym ćwiczeniu jak najdłużej.

Więcej o: