Jak schudnąć do świąt? Irlandzki magazyn poleca dietę księżnej Kate

Do świąt został niecały miesiąc. Chcesz się jak najlepiej zaprezentować i marzy ci się szybka utrata kilogramów? Pomóc może dieta, którą stosowała sama księżna Cambridge.

Częstsze przesiadywanie w domu sprzyja podjadaniu, a na święta chcesz poczuć się komfortowo ze swoją wagą? W magazynie "RSVP Live" pojawiły się informacje, dotyczące ulubionej diety księżnej Kate, która pomogła księżnej przed ślubem szybko schudnąć aż o dwa rozmiary! Jaka dieta przyniosła takie efekty?

sześć produktów na wzmocnienie i zdrowy senLepszy sen i wzmocniona wytrzymałość podczas treningów. Wystarczy włączyć te produkty do diety

Zobacz wideo Księżna Kate odwiedziła siedzibę skautów

Tę dietę księżna Kate zastosowała przed ślubem

Księżna Kate od kiedy pamiętamy, zawsze prezentowała szczupłą sylwetkę. Od wielu lat trenuje różne sporty. Jednak na kilka tygodni przed ślubem zdecydowała się na dietę. Księżna stosowała dietę Dukana, czyli plan żywieniowy składający się z czterech etapów, dzięki którym w krótkim czasie można znacznie schudnąć. Dzięki jej zastosowaniu mamy szansę, aby jeszcze przed świętami zmieścić się w wymarzoną kreację.

Schudnij przed świętami z dietą Dukana

Zanim zmienisz swój jadłospis wylicz, ile konkretnie powinnaś schudnąć. Odpowiednia waga zależy od naszego wzrostu, wieku oraz płci. Dieta Dukana przypomina popularną ostatnio dietę ketogeniczną; obie zakładają niskie spożycie węglowodanów. Jak wyglądają poszczególne etapy ulubionego modelu żywieniowego księżnej Kate?

cztery pomysły na zdrowe śniadaniaZdrowy wybór na pierwszy posiłek? Oto, co na śniadanie wybierają dietetycy

Faza pierwsza

Pierwszy etap ścisłego przestrzegania diety trwa od pięciu do dziesięciu dni. To w tej fazie prawdopodobnie schudniemy najwięcej. Mamy zakaz jedzenia węglowodanów, a w naszym menu muszą pojawić się produkty wysokobiałkowe. Nie jemy też smażonych potraw. Najlepiej, aby posiłki przygotowywać na parze. Pijemy dużo niegazowanej wody, dozwolona jest też czarna kawa oraz owocowe i ziołowe herbaty.

Faza druga

Cały czas utrzymujemy wysoki poziom białka, zaczynamy jednak powoli włączać niektóre węglowodany. Na liście mamy 28 warzyw do wyboru, a w tym m.in. ogórki, pomidory, paprykę, szpinak, sałatę, kapustę, cukinię, bakłażan, fasolkę szparagową, marchewkę oraz buraki. Ten etap utrzymujemy do uzyskania założonej na początku wagi.

Faza trzecia

Na tym etapie wprowadzamy do diety nabiał i owoce. Dodatkowo dwa razy w tygodniu możemy zjeść posiłki praktycznie bez kontrolowania, co ląduje na naszych talerzach. Jest to czas, gdy pomału wracamy do normalnego jedzenia z założeniem, aby produkty wprowadzać do menu stopniowo. Cały czas jednak musimy nieco ograniczać węglowodany.

Faza czwarta

Ostatni etap zaczynamy wtedy, gdy w trzeciej fazie udało nam się utrzymać uwagę. Teraz możemy wrócić do węglowodanów. Aby nie powróciły zbędne kilogramy, jeden dzień w tygodniu przeznaczasz na ścisłą dietę białkową, opierającą się o takie produkty, jak w pierwszej fazie diety.

Więcej o: