Prawie 500 spalonych kalorii w pół godziny? Te treningi to wyzwanie dla odważnych

Jeśli chcesz spalić kilkaset kalorii, bardzo ważna jest strategia ćwiczeń. Te treningi zostały tak zaplanowane, aby umożliwić jak najefektywniejsze wykorzystanie trzydziestu minut.

Strategiczny trening cardio to klucz do szybkiego spalania nadprogramowych kilogramów. Trener Taylor Ryan dokładnie przyjrzał się wybranym ćwiczeniom, aby opracować listę najskuteczniejszych pozycji. W ten sposób powstał ranking najlepszych treningów spalających dla magazynu "Shape". Co zatem warto ćwiczyć przez pół godziny, aby spalić prawie 500 kalorii?

Zobacz wideo Odchudzanie full body workout

Trzy treningi, które pozwolą spalić nawet do 500 kalorii

Trening interwałowy

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na spalanie kalorii okazuje się trening interwałowy z elementami biegania. Taylor Ryan opracował intensywny biegowy trening z trzyminutowymi interwałami. Na przemian wykonujemy lekki bieg, przy którym nie mamy zadyszki oraz bieg w jak najszybszym tempie. Jeśli nasza kondycja nie pozwala jeszcze na półgodzinny bieg, interwały sprintu wykonujmy na przemian z interwałami marszu.

sześciominutowy domowy treningIle kalorii trzeba spalić podczas treningu, aby schudnąć?

Trening na schodach

Jeśli masz do dyspozycji schody, w ten sposób wykonasz efektywny trening nie wychodząc z domu czy bloku. Jeśli chcesz spalić w ten sposób kilkaset kalorii, musisz dołączyć do ćwiczeń ciężarki. Podczas treningu hantle noś w takiej pozycji, jak torby z zakupami, Trener zaleca użycie obciążenia o wadzie od 1,3 do 3,6 kilograma, w zależności od twojej kondycji.

Kourtney Kardashian poleca trening na ramionaPięć ćwiczeń, które wzmocnią i wysmuklą ramiona. Ich wielbicielką jest Kourtney Kardashian

Ćwiczenia plyometryczne

Trening zapewnia spalanie kalorii i budowanie mięśni, łącząc ze sobą różne ćwiczenia ze skokami. Zajęcia polegają na jak najszybszym wykonaniu podanej liczby powtórzeń, z krótkimi przerwami między poszczególnymi pozycjami. Wśród ćwiczeń plyometrycznych znajdziemy m.in. bieg w miejscu z wysokim uniesieniem kolan, pompki, wspinaczkę górską, naprzemienne wypady nóg oraz przysiady wykorzystujące masę ciała. 

Więcej o: