Pięć ćwiczeń, które wzmocnią i wysmuklą ramiona. Ich wielbicielką jest Kourtney Kardashian

Poniższy trening pozwala wzmocnić górną część ciała, jednocześnie sprawiając, że ramiona będą smuklejsze. Propozycje ćwiczeń nie zajmą dużo czasu i nie wymagają żadnego sprzętu, dlatego idealnie nadają się do zrobienia w domu.

Skuteczny trening ramion może być całkiem przyjemnym elementem naszej codziennej rutyny. Kourtney Kradashian stawia na niezbyt długie, ale efektywne ćwiczenia, najlepiej bez sprzętu, które może wykonać wszędzie. Poniższy zestaw jest jednym z ulubionych celebrytki. 

Beyonce jest endomorfikiemBeyonce jest endomorfikiem. Co to znaczy? Ta wiedza może Ci pomóc w dbaniu o linię

Zobacz wideo Kim Kardashian pokazała jak ćwiczy, ale czy jej trener aby na pewno jest kompetentny?

Pięć ćwiczeń na mocne i smukłe ramiona

Każde z poniższych ćwiczeń wykonaj w 20 powtórzeniach i czterech rundach. Ponieważ nie wykorzystujemy dodatkowego obciążenia bardzo ważne jest, aby rzeczywiście wykonać podaną liczbę serii.

Ćwiczenie pierwsze

Zacznij od przyjęcia pozycji wysokiej deski. Następnie przesuń lewą rękę kilka centymetrów do przodu, potem zrób to samo w prawą ręką, a następnie wróć do początkowej pozycji. Zrób podaną liczbę powtórzeń.

Ćwiczenie drugie

Połóż się na lewym boku, głowę oprzyj na lewej ręce, prawą rękę połóż przed klatką piersiową, a następnie odepchnij się nią od ziemi, aż wyprostujesz łokieć i unieś biodra do góry. Opuść się pomału w dół i powtórz po 20 razy na każdą stronę.

Ćwiczenie trzecie

Połóż się na brzuchu i wyprostuj ręce na boki, tak aby znalazły się w prostopadłej pozycji do kręgosłupa. Zaangażuj mięśnie dolnej części pleców, aby unieść górną część ciała nad ziemię, przytrzymaj i zacznij machać rękami. Powinnaś poczuć rozciągające się mięśnie w ramionach oraz plecach.

Anna Lewandowska o wadach postawyAnna Lewandowska przyznała się, że ma wadę postawy. Jak z nią walczy?

Ćwiczenie czwarte

To ćwiczenie wymaga przejścia przez trzy różne pozycje, więc upewnij się, że mięśnie twojego brzucha, ramion i pleców cały czas są napięte. Zaczynając od pozycji deski, przesuń biodra do pozycji psa z głową w dół, a następnie zegnij kolana, aby kucnąć. Następnie ponownie przejdź do pozycji deski i spróbuj wykonać pompkę.

Ćwiczenie piąte

Znajdź ławkę, stolik kawowy, stołek lub cokolwiek, co podniesie Twoje ciało nad ziemię. Jeśli nie masz na czym się podeprzeć, możesz to zrobić również na ziemi. Oprzyj dłonie o wybraną podpórkę i rozstaw je trochę szerzej niż na szerokość ramion. Nogi wyprostuj tak, by oprzeć pięty o podłogę. Zegnij łokcie do kąta 90 stopni, następnie podnieś się do góry. 

Więcej o: