Kreatywne domowe ćwiczenia. Trening, jak z sali fitness, wykonasz przy wykorzystaniu... dwóch ręczników

Zamknięte siłownie i kluby fitness mogą być bodźcem do wykorzystania kreatywności podczas domowych treningów. Proste ćwiczenia wykonasz z ręcznikami.

Domowe warunki do ćwiczeń czasem pozostawiają wiele do życzenia. A wystarczy uważnie się rozejrzeć po domu - gwarantujemy, że znajdziecie mnóstwo skarbów i akcesoriów, które przydadzą się do treningu. Oto kilka prostych pozycji z wykorzystaniem ręczników.

Zobacz wideo Karolina Gilon pokazała domowe ćwiczenia na brzuch

Domowy trening z ręcznikami

Ćwiczenie pierwsze

Przyjmij pozycję deski na przedramionach. Palce stóp oprzyj na złożonych ręcznikach. Następnie napnij mięśnie brzucha i odsuń się rękami do tyłu, potem wróć do pozycji wyjściowej. Pilnuj, aby ręczniki nie zmieniły swojej pozycji. Zrób 6-10 powtórzeń w 1-3 seriach.

ćwiczenia na proste plecyJak wzmocnić dolny odcinek pleców? Pięć pomocnych ćwiczeń

Ćwiczenie drugie

Połóż się plecami na macie. Oprzyj stopy o ręczniki. Ręce połóż wzdłuż ciała. Podnieś biodra z podłogi i pomału przesuń stopy z ręcznikami po podłodze tak, aby rozprostować nogi w kolanach. Wróć do pozycji początkowej i powtórz ćwiczenie 6-10 razy w wybranej liczbie serii.

Ćwiczenie trzecie

Przejdź do klęku podpartego. Stopy połóż na ręcznikach. Następnie przesuń ciało do tyłu, odpychając się dłońmi od podłogi. Kolana nie mogą dotykać do podłoża. Zrób 6-10 powtórzeń.

Ćwiczenie czwarte

Stań prosto, oprzyj ręce na biodrach, pod lewą stopę podłóż złożony ręcznik. Zrób wypad lewą nogą w tył, przesuwając po podłodze ręcznik, jednocześnie zginając prawe kolano i robiąc półprzysiad. Wróć lewą nogą do prawe, utrzymując pozycję pół przysiadu - wykonaj 6-10 powtórzeń nie zmieniając pozycji. Następnie zmień strony i zrób kolejną serię.

Trening w domuPięciominutowe treningi, które pomogą walczyć ze stresem

Ćwiczenie piąte

To ćwiczenie jest rozbudowaniem poprzedniego wariantu. Tym razem odwodzisz jedną z nóg w bok - pilnując, aby ręcznik nie wypadł spod stopy. Na każdą nogę zrób 6-10 powtórzeń w 1-3 seriach.

Więcej o: