Ewa Szabatin pochwaliła się jesiennym śniadaniem. Idealny zastrzyk energii z rana. Policzyliśmy kalorie

Ewa Szabatin promuje na Instagramie zdrowy styl życia. Oprócz zachęcania obserwatorów do ćwiczeń, często możemy zobaczyć apetyczne propozycje posiłków. Co Szabatin wybiera na śniadanie?

Ewa Szabatin wykorzystała rozgłos, jaki przyniósł jej udział w kilku edycjach "Tańca z Gwiazdami" do wypromowania swojej marki w Internecie. Szabatin prowadzi bloga oraz social media, gdzie dzieli się treściami z szeroko pojętego lifestyle'u. Wierni obserwatorzy zachwycają się szczupłą sylwetką i zarysowanymi mięśniami Ewy, które zawdzięcza treningom i odpowiedniej diecie. Ostatnio celebrytka zaprezentowała na InstaStories swoje śniadanie. Jest bardzo zdrowe, wiemy też, ile może zawierać kalorii.

Ewa Szabatin40-letnia Ewa Szabatin zaskakuje szczupłą figurą. Jej sposoby? Łatwe i szybkie do wprowadzenia

Zobacz wideo "Przerwa na kawę" z Jakubem Przygońskim. "Co się je na śniadanie na Dakarze? Makaron, płatki, normalne rzeczy"

Szybkie jesienne śniadanie Ewy Szabatin

W okresie jesienno-zimowym w wielu domach królują śniadania na ciepło. Nie inaczej jest u Ewy Szabatin, która na pierwszy posiłek wybrała miskę owsianki z owocami i bakaliami. Rozgrzewające i słodkie śniadanie z pewnością umili listopadowy poranek. Ile mniej więcej takie danie zawiera kalorii? Postanowiliśmy sprawdzić.

Ewa Szabatin pokazała śniadanieEwa Szabatin pokazała śniadanie Ewa Szabatin - Instagram

  • porcja płatków owsianych - ok. 185 kcal;
  • garść bakalii - ok 200 kcal;
  • ok. 300 ml mleka - ok; 43 kcal;
  • miska malin - ok. 100 kcal w 200 gramach;
  • owoc kaki - ok. 175 kcal.

Łącznie: ok. 703 kcal.

To dość sporo, jednak pamiętajmy, że śniadanie jest bardzo ważnym posiłkiem, które szybko spalimy. Tak przygotowane śniadanie jest idealnym wyjściem na pobudzenie organizmu do działania. 

Ewa SzabatinEwa Szabatin zachęca do pięciodniowego detoksu. "Od dziś oczyszczamy razem organizm". Jakie są jej sposoby na zdrowie?

Jakie właściwości ma owoc kaki?

Egzotyczny pomarańczowy owoc nie bez powodu pojawił się w menu Ewy Szabatin. Kaki zawiera całkiem sporo białka, cennego błonnika oraz wiele witamin i minerałów. Na uwagę zasługuje witamina C, beta-karoten oraz witamina B6. Przeciwutleniacze, które w nim znajdziemy pomagają w walce z nowotworami, obniżaniu złego cholesterolu oraz poprawie wzroku. Często jest wybierany przez osoby będące na diecie, ponieważ podkręca metabolizm.

Więcej o: