Chcesz schudnąć? Te proste triki zapewnią uczucie sytości na dłużej

Początek diety bywa bardzo męczący, nie zawsze odpowiadają nam zalecane jadłospisy. Dodatkowo czasem nawet po zjedzonym posiłku czujemy się głodni. Na to są jednak sposoby.

Jeśli podczas diety towarzyszą ci napad głodu, niestety nie zaspokoisz go ubogą dietetyczną sałatką. Chcesz schudnąć ale nie wiesz jak sobie poradzić z brakiem satysfakcji po zjedzonym posiłku i poczuciem nienajedzenia? Dietetyk ma na to kilka sprawdzonych rad.

Zobacz wideo Zosia Ślotała o swojej diecie: Próbuję nie jeść mięsa. "Jest ciężko znaleźć zamienniki"

Uczucie sytości na diecie - dietetyk udziela cennych porad

Lyndi Cohen próbuje uświadamiać swoich pacjentów, dlaczego zmiana diety często powoduje nieopuszczające nas poczucie głodu. Dietetyczka poleca opanowanie zasad "hat trick", które pomogą w lepszym samopoczuciu i doprowadzaniu diet do końca. Co konkretnie poleca?

Ewa ChodakowskaChodakowska proponuje trzy słodkie śniadania. "Raz na jakiś czas nie zaszkodzi"

Zwróć uwagę na proporcje i złoty podział

Lyndi w rozmowie z "The Sun" podkreśla, że w pierwszym posiłku bardzo ważna jest obecność zdrowego tłuszczu, węglowodanów oraz białka w odpowiednich proporcjach.

Każdy talerz powinien zawierać porcję zdrowego tłuszczu, takiego jak awokado, trochę wolno spalających się węglowodanów, np. słodkich ziemniaków i trochę chudego białka. Ten skromny hat-trick sprawi, że poczujesz się usatysfakcjonowany na dłużej, niż przy diecie, która całkowicie wyrzuca węglowodany lub tłuszcze - komentuje w "The Sun" dietetyczka.

Korzystając ze wszystkich grup składników dostarczasz też odpowiednich witamin i minerałów dla ciała. Ponadto wiele diet podaje bardzo zaniżone liczby kalorii, jeśli czujesz, że twój organizm wymaga więcej, nie głodź się i zjedz więcej. W ten sposób unikniesz podjadania między posiłkami.

Co można jeść bez obawy przed przybraniem na wadze?Boisz się przybrania na wadze? Te produkty możesz jeść bez obaw

Próbuj nowych smaków

Czasem brak satysfakcji i poczucia najedzenia bierze się z rutyny! Dlatego ważne jest, by urozmaicać jadłospisy i korzystać z różnych przepisów, które są zgodne z wybranym przez nas sposobem żywienia. Nie ograniczaj też dobrze znanych smaków, jeśli masz na coś ochotę. Bardzo często podczas diety tym bardziej chce nam się produktu, który znalazł się na liście zakazanej. Bez Według Lyndii bez sensu jest walczyć z tym poczuciem głodu. Dopóki mieścimy się w określonym przedziale kalorii, ulubiona porcja makaronu wcale nie musi nam zaszkodzić.

Dostosuj dietę do trybu życia

Nie zapominaj, że nasza aktywność w ciągu dnia nigdy nie jest taka sama. Jeśli stosujesz dietę i ćwiczysz, w wybrane dni, gdy masz trening zwiększ kaloryczność. Gdy masz więcej ruchu automatycznie potrzebujesz więcej energii.

Więcej o: