Rita Ora odsłoniła płaski brzuch. Efekty zawdzięcza regularnym treningom i odpowiedniej diecie

Rita Ora wspomina na Instagramie ostatnią sesję zdjęciową przed wybuchem pandemii. Internauci zwrócili uwagę na płaski brzuch piosenkarki. Jak udaje jej się utrzymać formę?

Rita Ora wkłada dużo pracy w swoją sylwetkę, co tylko potwierdzają ostatnie zdjęcia wokalistki. Gwiazda wrzuciła zdjęcie z planu zdjęciowego, za którym tęskni. Mimo panującej pandemii i wielu obostrzeń piosenkarka wie, jak o siebie zadbać aby utrzymać kondycję. Płaski, umięśniony brzuch to zasługa zdrowej diety i dobranych ćwiczeń.

Zobacz wideo Halle Berry zabrała syna na trening

Tak trenuje Rita Ora. Ćwiczenia idealne na mięśnie brzucha

Trening Rity trwa zazwyczaj godzinę lub dwie. Ora stawia na ćwiczenia obwodowe z ciężarkami i cardio. Nie stroni też od pracy z ciężkimi saniami treningowymi. Oprócz zajęć typowo siłowych wokalistka biega, uprawia jogę i pilates. Różnorodność to podstawa!

Trening z Val DesjardinsPółgodzinny trening spalający tłuszcz - oto ćwiczenia, które poleca znana trenerka

Obecnie celebrytka często odbywa konsultacje z trenerami przez Zooma. Jej ulubiona instruktorka poleca również ćwiczenia z pulsowaniem, do których wykonania trzeba wyposażyć się w ciężarki i/lub taśmy oporowe, które zapewniają jeszcze lepsze efekty.

 

Dieta 2020 - na co stawia Rita Ora?

W jadłospisie piosenkarki nie znajdziemy pieczywa, produktów z cukrem ani ryżu. W jej diecie królują warzywa oraz chudy nabiał. Rita zawsze podkreśla, że nigdy się nie głodzi, stara się zawsze zachować zdrowy umiar i odpowiedni bilans kaloryczny, zależny od tego, jak akurat wygląda plan jej dnia. Na cheat meal najchętniej wybiera potrawy z serem i czerwone wino.

Rita OraRita Ora wyrzuciła ze swojej diety jedną rzecz i poczuła się jak superbohaterka!

W rozmowie z "Shape" wyznała, że najważniejsze jest słuchać własnego ciała i śledzić, które konkretnie produkty powodują problem. Ora nie zapomina też o właściwym nawodnieniu - zawsze pod ręką ma butelkę z wodą.

Więcej o: