Jakub Przygoński pokazał domowy trening bez sprzętu. Tak ćwiczy mistrz kierownicy

Jakub Przygoński motywuje do ćwiczeń pokazując, że nawet bez sprzętu można wykonać efektywny trening. Wystarczy nam kawałek wolnej przestrzeni i odrobina czasu.

Jakub Przygoński od trzynastego roku życia ściga się na motocyklach. Polski kierowca rajdowy ma na swoim koncie wiele sukcesów. Aby pozostać w jak najlepszej formie, treningi wykonuje zawsze, kiedy ma choć trochę czasu. Kuba pokazał nam, w jaki sposób szybko możemy wzmocnić swoją kondycję trenując w domu. Nie potrzebujemy odwiedzać siłowni i wyposażać się w specjalne akcesoria. Wystarczy odrobina przestrzeni.

Zobacz wideo Kuba Przygoński pokazuje domowy trening bez sprzętu

Jakub Przygoński pokazuje domowy trening fitness bez sprzętu

Ćwiczenia są bardzo proste do powtórzenia na każdym etapie zaawansowania. Wykonamy je bez żadnego specjalistycznego sprzętu - przyda się nam jednak mata.

Te proste ćwiczenia systematycznie wykonywane naprawdę dużo dają! - zachęca Kuba.

Przed sobą mamy zestaw składający się z trzech pozycji - do dzieła!

Ćwiczenie pierwsze - "Padnij, powstań". Trzy serie po 15 powtórzeń

Choć jest to jedna z podstawowych pozycji, angażuje do pracy cale ciało. Padnij-powstań, czyli ćwiczenie zwane pod nazwą burpees polega na wyskoku z pozycji niskiego planku do w górę, a następnie powrotu do pozycji wyjściowej, również podskakując.

Ćwiczenie drugie - wykroki. Trzy serie po 10 powtórzeń na każdą nogę

W pozycji stojącej zrób krok do przodu, obniżając biodra jak najbliżej podłoża. Obydwie nogi powinny zostać ugięte w kolanach. Plecy trzymaj prosto, patrz prosto przed siebie. Splecione ręce trzymaj na wysokości klatki piersiowej. 

Ćwiczenie trzecie - spięcia brzucha z wyprostowanymi nogami. Trzy lub cztery serie po 15 powtórzeń

Połóż się plecami na macie, unieś nogi do pozycji pionowej, starając się, aby były proste w kolanach. Następnie używając siły mięśni brzucha podnieś tułów w górę, starając się sięgnąć rękoma do stóp w górze. Pamiętaj, aby pośladki i odcinek lędźwiowy kręgosłupa cały czas mocno opierał się o podłoże. Głowa powinna być wyprostowana i iść podczas wykonywania ćwiczenia w górę, razem z całym ciałem.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.