Miranda Kerr o swoich sposobach na utrzymanie figury. Modelka stosuje zasadę 80-20 - na czym polega?

Miranda Kerr zagościła na najnowszej okładce magazynu "Shape". Celebrytka od lat jest wierna kilku zasadom, które pomagają jej w utrzymaniu perfekcyjnej sylwetki.

Miranda Kerr jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych australijskich modelek na całym świecie. Celebrytka dokładnie wie, w jaki sposób szybkie tempo życia odbija się na naszym zdrowiu, a także urodzie. Z tego względu ma swoje specjalne kroki pielęgnacyjne i ćwiczeniowe, które pomagają w szybkiej regeneracji. O tym, co zrobić aby zachować figurę Miranda opowiedziała redaktorom "Shape".

 

Miranda Kerr jest wierna swoim codziennym rytuałom

Każdy dzień modelki zaczyna się tak samo; Kerr budzi się o 5:30 i wypija wodę z cytryną, sok z selera i na koniec smoothie, które ma za zadanie oczyścić organizm z metali ciężkich. Kolejnym krokiem jest chwila poświęcona medytacji i jodze, co uspokaja umysł, rozciąga i rozgrzewa ciało oraz dobrze nastraja przed rozpoczęciem codziennych obowiązków.

węglowodany na dieciePróbujesz stracić na wadze? Zwróć uwagę na węglowodany

Bardzo ważne jest dla Mirandy przestrzeganie diety, która oparta jest o prostą zasadę 80-20, na czym polega? Kerr wierzy, że jedzenie oprócz tego, że powinno składać się z pełnowartościowych produktów, ma na celu sprawiać nam przyjemność. Dlatego codzienna dieta modelki w 80 procentach składa się ze zdrowych posiłków, a pozostałe 20 poświęca na ulubione przysmaki.

Co konkretnie ćwiczy Miranda Kerr?

Nie jest tajemnicą, że utrzymanie właściwych wymiarów dla modelek jest sprawą oczywistą. Z tego względu poświęcają dużo czasu na dobre treningi. Oprócz wspomnianej jogi, Kerr często ćwiczy... balet połączony z fitnessem! Na Instagramie celebrytki możemy znaleźć wspólne nagrania z trenerką - widać, że wykonywane ćwiczenia wcale nie są proste i naprawdę mogą porządnie zmęczyć! Aby wzmocnić efekty Miranda zakłada obciążniki na kostki, które pogłębiają każde powtórzenie. Modelka lubi też domowe treningi cardio, które wzmacniają sylwetkę bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

Zobacz wideo Model Body Workout. 10 rzeczy, które powinnaś wiedzieć o treningu dla modelek
Więcej o: