Letnie słodkości od Ewy Chodakowskiej. Jest pysznie, zdrowo i fit!

Jeśli w lecie czujesz zwiększoną potrzebę na coś słodkiego, ale boisz się pustych kalorii, koniecznie wypróbuj kilka kuchennych inspiracji Ewy Chodakowskiej.

Ewa Chodakowska ma słabość do smaku słodkiego. Pilnowanie zdrowej diety oraz treningi nie muszą wykluczać słodkich przyjemności - wystarczy wiedzieć, z czego przygotować smakołyki. Te przepisy pojawiły się w najnowszym jadłospisie trenerki - na pewno pomogą zaspokoić apetyt na słodki smak, dostarczając jednocześnie wielu witamin.

Przepisy Ewy ChodakowskiejPrzepisy Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska - Instagram

Słodkie propozycje od Ewy Chodakowskiej

Płatki z morelami (225 kcal)

  • duża morela;
  • trzy orzechy włoskie;
  • trzy łyżki płatków owsianych;
  • kilka kropel miodu pszczelego.

Przygotowanie: płatki zalej ciepłą wodą do ich wysokości i odstaw na 10 minut. Później wymieszaj z pokruszonymi orzechami i miodem. Na koniec dodaj pokrojoną morelę.

Jaglanka z borówkami (447 kcal)

  • pięć łyżek suchej kaszy jaglanej;
  • pół średniej wielkości banana;
  • mała garść borówek amerykańskich;
  • dwie łyżki łuskanych nasion słonecznika;
  • pół szklanki mleka migdałowego.

Przygotowanie: przepłucz kaszę pod zimną wodą, następnie gotuj na mleku migdałowym. Przełóż do miseczki i dodaj pokrojonego banana i pozostałe składniki.

Lody migdałowe (210 kcal)

  • 20 gramów migdałów;
  • pół szklanki naturalnego jogurtu.

Zmiksuj migdały ze schłodzonym jogurtem. Przełóż do pojemnika i włóż na kilka godzin do zamrażarki.

Twarożek z nektarynką (484 kcal)

  • pół kostki, czyli 150 gramów sera białego twarogowego półtłustego;
  • pięć łyżek jogurtu naturalnego o dwuprocentowej zawartości tłuszczu;
  • jedna nektarynka bez pestki;
  • po szczypcie cynamonu i gałki muszkatołowej;
  • łyżka gryczanych otrębów;
  • dwie kromki pełnoziarnistego żytniego chleba.

Przygotowanie: wymieszaj ser, jogurt, przyprawy i otręby oraz pokrojoną nektarynkę, podawaj z pieczywem.

Makaron z jagodami i jogurtem (540 kcal)

  • 70 gramów pszennego pełnoziarnistego makaronu;
  • 100 gramów sera twarogowego półtłustego;
  • 70 gramów jagód;
  • dwie łyżki wiórków kokosowych;
  • 1/3 szklanki jogurtu naturalnego o dwuprocentowej zawartości tłuszczu;
  • szczypta cynamonu.

Przygotowanie: makaron ugotuj wg instrukcji na opakowaniu i przestudź. Posyp pokruszonym serem i jagodami. Zmiksuj jogurt, wiórki i cynamon i polej makaron.

Zobacz wideo Przerwa na kawę - Ewa Chodakowska i Anna Starmach
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.