Kourtney Kardashian podzieliła się wskazówkami, jak zrzucić zbędne kilogramy po domowej izolacji

Kourtney Kardashian przyznała się, że na początku izolacji przez koronawirusa przytyła parę kilogramów. Teraz dzieli się wskazówkami, jak pozbyć się nadprogramowego tłuszczu.

Kourtney Kardashian na początku wybuchu pandemii niezbyt przejmowała się spożywanymi posiłkami. Jedzenie pomagało jej ukoić nerwy. Niestety, zajadanie stresu działa tymczasowo, a dodatkowe kilogramy zostają. Celebrytka na łamach swojego magazynu opublikowała garść wskazówek, jak spalić niepotrzebne kalorie.

 

Kourtney Kardashian radzi, jak schudnąć

Na stronie "Poosh-a" pojawił się artykuł, który powstał przy współpracy z holistyczną dietetyczką,  Shauną Faulisi. Wskazówki Kourtney i Shauny skupiają się wokół tego, w jaki sposób wrócić do zdrowego trybu życia.

Wiem, że wychodzenie z nawyków, które pomogły ci poczuć się bezpiecznie i komfortowo wydaje się trudne, ale spróbuj zmienić swoją perspektywę i zdaj sobie sprawę z tego, że przybieranie na wadze, gdy poziom kortyzolu jest wysoki, jest naturalnym sposobem ochrony organizmu przed stresem

- podkreśla Faulisi. Jak jednak zaprzestać walki z nerwami, polegającej na spożywaniu kolejnego kawałka ulubionego ciasta? Mogą w tym nam pomóc te wskazówki.

Spożywaj jedzenie, które lubisz

Dietetyczka Kourtney Kardasian twierdzi, że zdrowe odżywianie powinno sprawiać nam przyjemność. Nie wierzy również, iż rezygnacja z przyjemności jedzenia pozytywnie wpłynie na optymalizację naszego samopoczucia. 

Ogólnym celem powrotu do rutyny i detoksu jest skupienie się na jedzeniu dla zdrowia i przyjemności. Skoncentruj się na naturalnych składnikach i trzymaj się z dala od przetworzonej żywności

- dodaje Faulisi. 

Jedz mądrze, nie mniej

Nauczmy się właściwie komponować posiłki w taki sposób, aby za każdym razem na naszym talerzu lądowały wartościowe składniki, aby czuć się sytym przez dłuższy czas. Dostarczaj dużo błonnika, zawartego w zielonych warzywach. Pamiętaj też o białku i tłuszczu, które wpływają na trawienie, budowanie mięśni oraz hormony.

Nie zapominaj o aktywności fizycznej

Trening nie zawsze musi być bardzo intensywny i powodować, że  po zakończeniu brakuje nam sił. Nie mniej jednak codziennie należy dostarczyć odpowiednią dawkę ruchu; może to być spacer, joga czy jogging. Jeśli ćwiczysz regularnie, również podczas przewlekłego stresu, uwalniasz kortyzol i odprężasz ciało i umysł.

Nawadniaj się!

Jak podaje Shauna, człowiek podczas snu traci około litra wody. Z tego powodu bardzo ważne jest, aby zaraz po przebudzeniu wypić co najmniej szklankę tego płynu. Odpowiednie nawodnienie poprawia wygląd skóry, a także pobudza nas do działania. 

Zobacz wideo Fani śmieją się z Kim Kardashian. Gwiazda ostro odpowiada na zarzuty i pokazuje, co skrywa w lodówce
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.