Trzy zdrowe koktajle od Ewy Chodakowskiej na pyszne rozpoczęcie dnia

Koktajle mają wielką moc, o czym zapewnia Ewa Chodakowska. Odpowiednio dobrane składniki smoothies mogą nam pomóc w dostarczeniu energii oraz witamin i minerałów.

Ewa Chodakowska niedawno zakończyła jeden projekt, zapowiadając od razu kolejny. Trenerka nie zwalnia tempa i przygotowuje fanki do nowych wyzwań. Podczas tygodni z ćwiczeniami uczestniczkom przyda się baza zdrowych potraw, które warto włączyć do diety. Chodakowska zwraca uwagę na moc koktajli i dzieli się trzema przepisami o różnych właściwościach.

Ewa Chodakowska - przepisy na koktajleEwa Chodakowska - przepisy na koktajle Ewa Chodakowska - Instagram

Ewa Chodakowska podała trzy przepisy na zdrowe koktajle

Każda z poniższych propozycji zawiera mnóstwo potrzebnych składników odżywczych, które pozytywnie wpływają na nasze samopoczucie, a także wygląd. Warto spróbować mocy zaklętej w owocach i warzywach w tak smacznej postaci. Koktajle sprawdzą się w roli szybkiej przekąski w ciągu dnia, lekkiego śniadania czy potreningowego przysmaku. Jakie przepisy znalazły się na liście Ewy?

Energetyczny koktajl (155 kcal)

  • pół średniej wielkości buraka;
  • mała garść malin;
  • małe jabłko;
  • łyżeczka orzechów nerkowca;
  • 1/3 szklanki soku ze świeżej pomarańczy.

Koktajl dla cery (195 kcal)

  • garść szpinaku;
  • jedna obrana marchew;
  • pół pomarańczy;
  • średniej wielkości banan;
  • łyżeczka migdałów;
  • kilka łyżek wody.

Koktajl z porcją magnezu (190 kcal)

  • pół szklanki dwuprocentowego jogurtu naturalnego;
  • łyżka otrębów owsianych;
  • łyżka suszonych nasion chia;
  • dwie małe świeże morele;
  • łyżeczka pestek dyni;
  • kilka sztuk kostek lodu.

Wykonanie: Włóż nasiona do miseczki i zalej kilkoma łyżkami wody. Odstaw na pół godziny. Do blendera kielichowego wsyp owoce, napęczniałe nasiona chia, otręby, morele (bez pestek), jogurt i lód. Zmiksuj wszystko dokładnie. Gotowy koktajl posyp pestkami dyni.

Zobacz wideo Przerwa na kawę - Ewa Chodakowska i Anna Starmach
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.