Jak trenować nogi w domu? Te ćwiczenia sprawią, że będą smukłe, a mięśnie wzmocnione i dobrze rozciągnięte

Wzmocnienie mięśni i wysmuklenie nóg ćwicząc w domu bez sprzętu? Tak, to jest możliwe! Wystarczy odpowiedni trening. Ten wykonasz dosłownie wszędzie.

Motywacja do treningu w domu, gdzie gotujesz, odpoczywasz, a bardzo możliwe, że i ostatnio pracujesz z powodu pandemii koronawirusa, może być nie lada wyzwaniem. Jeśli masz taką możliwość, dobrze jest zacząć ćwiczyć na świeżym powietrzu. 

Kilka ćwiczeń, które wzmocnią mięśnie i wysmuklą nogi

Po odpowiedniej rozgrzewce wykonujemy poniższe trzy ćwiczenia w trzech obwodach, po każdym robiąc minutową przerwę. Trening zakończmy delikatnym stretchingiem

Air Squads (10 powtórzeń)

Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion. Wyciągnij ręce przed siebie i trzymaj je złączone. Pamiętaj o prostej klatce piersiowej i szyi. Oprzyj ciężar ciała na piętach, palce stóp skieruj lekko na zewnątrz. Wykonaj głęboki przysiad. Pomału wróć do pozycji stojącej.

Split Lunge (10 powtórzeń na każdą stronę)

Rozstaw stopy na szerokość bioder i połóż na nich dłonie. Zrób duży krok do przodu, tak aby przednie kolano zgięło się pod kątem prostym, a udo znajdowało się równolegle do podłogi. Trzymaj tułów prosto. Przytrzymaj pozycję i wróć do figury wyjściowej - to jedno powtórzenie. 

Rumuński martwy ciąg (10 powtórzeń na każdą stronę)

Umieść jedną stopę nieco przed drugą, opierając ciężar ciała na przedniej. Następnie unieś i wyprostuj do tyłu dalej umieszczoną stop, jednocześnie pochylając tułów do przodu. Przednie kolano musi być cały czas lekko zgięte, a plecy proste. Nasze ręce powinny znajdować się równolegle do tułowia i być wyprostowane. Pochylamy się aż do momentu, gdy poczujemy, jak rozciągają nam się mięśnie. Figurę kończymy, wracając do pozycji wyjściowej na głębokim wydechu.

Zobacz wideo Model Body Workout. Trening wysmuklający nogi z Kasią Rain
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.