Jennifer Aniston na okładce polskiego wydania "Women's Health". Aktorka zdradziła swoje sposoby na lepsze samopoczucie

Jennifer Aniston została gwiazdą lipcowego wydania "Women's Health Polska". Od wielu lat aktywność fizyczna jest stałym elementem w życiu aktorki. Jakie są jej sposoby na wysportowaną sylwetkę?

Jennifer Aniston od wielu lat zachwyca wysportowaną i szczupłą sylwetką. 51-letnia aktorka może pochwalić się prawdziwym sześciopakiem i niesamowicie zgrabnymi nogami. Nie jest tajemnicą, że gwiazda bardzo dba o to, aby zachować nienaganną figurę jak najdłużej.  Ma to sprawdzone sposoby.

 

Patenty na sylwetkę Jennifer Aniston

Aniston udało się wypracować odpowiednią rutynę, dzięki której może cieszyć się szczupłą sylwetką i dobrą kondycją. Jak podkreśla magazyn "Women's Health", aktorka stara się żyć spokojnie i z umiarem podchodzić do treningów. Co jest zatem tajną bronią Aniston?

Klasyczny plank

Jak ujawniła w rozmowie z magazynem trenerka gwiazdy, Jennifer często podejmuje się wyzwania z deską w roli głównej. Zaczynając od podstawowej wersji, Aniston przechodzi do planku bocznego, kończąc na desce z naprzemiennym przekładaniem ramion.

Luźne podejście do treningów

Aktorka czasem robi sobie przerwy od intensywnych ćwiczeń, skupiając się wtedy na takich aktywnościach, jak spacerowanie. To czas, kiedy nie przejmuje się planem treningowym i określoną dietą

Przeszłam długą drogę od bycia treningowym freakiem do momentu, w którym potrafię powiedzieć sobie, że moje ciało potrzebuje przerwy i luzu

- podkreśla gwiazda w udzielonym wywiadzie. Podczas przerw w ćwiczeniach liczy się z tym, że w sieci zaczynają wówczas krążyć różne plotki:

Staram się cieszyć życiem. Jedynym minusem jest to, że czasem na wadze pojawia się kilka dodatkowych kilogramów, a w brukowcach 4000 plotek o ciąży, ale poza tym jest naprawdę świetnie

- dodaje Jennifer.

Ważna rola rozciągania i trening bez pośpiechu

Aniston pamięta o prawidłowym rozciąganiu ciała. Zgodnie z zaleceniami trenera, w tym celu wykonuje podciągnięcia i zwisy na drążku. Trening Jennifer trwa zwykle około 1,5 godziny. Od czasu do czasu pojawiają się elementy boksu. Aktorka bardzo lubi ćwiczenia z gumami oporowymi, które doskonale wzmacniają mięśnie

Zobacz wideo Model Body Workout. 10 rzeczy, które powinnaś wiedzieć o treningu dla modelek
Więcej o: