Halle Berry zachwyca niesłabnącą formą i doskonałą figurą. Jakie są sekrety treningów oraz diety aktorki?

Halle Berry skończy w tym roku 54 lata. Aktorka wciąż zaskakuje rewelacyjną kondycją. Gwiazda cały czas intensywnie ćwiczy i pilnuje diety, aby utrzymać formę.

Halle Berry należy do gwiazd, dla których czas się zatrzymał. Fani podziwiają aktorkę za jej niesamowitą sprawność fizyczną. Co stoi za sukcesem kondycji Halle? Odpowiedzią są właściwie dobrane treningi oraz zdrowa dieta.

 

Treningowa rutyna Halle Berry to prawdziwy wycisk

Berry uprawia różne sporty od wielu lat, z tego względu jej ćwiczenia są naprawdę wymagające i z pewnością nie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z treningami. Halle wielokrotnie podkreślała, że jej dzień nie może się obejść bez wykonania planku, który doskonale wzmacnia mięśnie. W codziennym zestawie treningowym aktorki znajdziemy również przysiady oraz brzuszki. Berry podzieliła się z magazynem "Harper's Bazaar" swoim przykładowym planem:

  • 40 wykroków z ciężarkami przy kostkach i nadgarstkach, przy jednoczesnym podciąganiu lekkich hantli - w ten sposób wzmacniają się bicepsy.
  • 20 przysiadów z hantami.
  • 38 wykroków z ćwiczeniami na biceps.
  • 19 przysiadów z hantlami, każdy zakończony wybiciem obciążenia w górę.
  • 36 wykroków z ćwiczeniami na biceps.
  • 18 przysiadów z wybiciem hantli.

Halle różnicuje swoje treningi, łącząc je z zajęciami jogi, medytacji, boksu oraz treningu cardio i bieganiem. W ten sposób nie straszne jej popadnięcie w ćwiczeniową rutynę. Berry ćwiczy cztery godziny dziennie - to naprawdę sporo!

Dieta przy intensywnym wysiłku fizycznym

Halle, tak jak wiele gwiazd, jest fanką postu przerywanego. Osobisty trener aktorki w jednym z wywiadów dodał, że Berry pierwszy posiłek zjada po pierwszym wykonanym treningu. Po zajęciach na jej talerzu często pojawia się stek z porządną dawką zieleniny pod postacią jarmużu lub szpinaku. W menu pojawia się również kurczak, jajka, dużo owoców oraz warzyw. Głównym celem diety Halle jest utrzymanie niskiej dawki węglowodanów, przy jednoczesnym dostarczeniu wszystkich witamin i składników odżywczych; w tym wartościowego białka - niezbędnego produktu przy tak intensywnym trybie życia. 

Zobacz wideo Karolina Gilon pokazała domowe ćwiczenia na brzuch
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.