Ewa Chodakowska podkreśla rolę zdrowego odżywiania. "Żeby schudnąć i dobrze się zregenerować - trzeba jeść!"

Ewa Chodakowska wielokrotnie przypominała o tym, że dieta jest równie ważna, co ćwiczenia. Trenerka opowiedziała o tym, dlaczego śniadanie jest dla niej szczególnie ważne i podzieliła się jednym z najczęściej wybieranych porannych przepisów.

Ewa Chodakowska uwielbia zdrowe, smaczne i pożywne śniadania. Kolorowe potrawy na talerzu pomagają z większym entuzjazmem zacząć kolejny dzień. Gwiazda zaznacza, że odżywianie jest niezwykle ważne i odpowiada za wiele ważnych procesów w naszym organizmie. Trenerka prosi, abyśmy nie chodziły na skróty a skupiły się na właściwej diecie.

Ewa Chodakowska o zdrowym odżywianiuEwa Chodakowska o zdrowym odżywianiu Ewa Chodakowska - Instagram

Ewa Chodakowska o korzyściach z pełnowartościowego śniadania

Trenerka każdy poranek zaczyna od pełnowartościowego posiłku. Śniadanie jest kluczem do rozpoczęcia dnia z właściwą energią. Na co zwróciła uwagę Chodakowska?

Po kilku godzinach snu jestem głodna jak wilk. Dlatego pierwsze, co robię to jem. To idealny moment, żeby zatankować dobre paliwo i mieć energię na cały dzień. Kolorowe pyszności na talerzu to idealny początek kolejnego ekscytującego dnia. Kolory wprawiają mnie w dobry nastrój. Mam też chwilę, żeby omówić z mężem plan dnia i zadania, zanim zabierzemy się do swoich obowiązków

- wyznała Ewa na Instagramie. Przez pełnowartościowe śniadanie Chodakowska rozumie posiłek, który składa się z właściwej ilości witamin, minerałów i antyoksydantów, aby nasze ciało działało na wysokich obrotach. Zdrowe odżywianie to dbanie o prawidłowe funkcjonowanie mięśni, układu pokarmowego i nerwowego, a także regulacja poziomu glukozy. Chodakowska dodaje, że osoby, które regularnie jedzą śniadania mają niższe ryzyko zachorowania na cukrzycę oraz rzadziej cierpią na otyłość.

Kolorowe smoothie bowl na dobry start

Ewa poleca jeden ze swoich ulubionych i pozytywnie kolorowych przepisów śniadaniowych, jakim jest cocoa bowl. Jedna porcja dostarczy nam 500 kalorii.

Składniki:

  • pięć łyżek płatków owsianych;
  • pół szklanki jogurtu naturalnego o dwuprocentowej zawartości tłuszczu;
  • cztery orzechy włoskie;
  • dwie szczypty cynamonu;
  • łyżka gorzkiego kakao;
  • pół średniej wielkości banana;
  • mała garść ulubionych owoców.

Przygotowanie: Zalej płatki kilkoma łyżkami gorącej wody i odstaw na dziesięć minut, aby zmiękły. Następnie zmiksuj je z jogurtem, kakao, bananem i cynamonem. Później wymieszaj z pokruszonymi orzechami. Przelej masę do miseczki śniadaniowej i udekoruj owocami.

Zobacz wideo Czy Ewa Chodakowska i Anna Starmach czasami mają dosyć sławy?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.