Nie możesz się pozbyć boczków? Odpowiedzią na problem może być to ćwiczenie

Szczupła talia bez zbędnego tłuszczu jest możliwa do wypracowania. Jeśli pilnujesz diety i zastanawiasz się nad odpowiedniem treningiem, koniecznie wypróbuj to ćwiczenie.

Wiele z nas spotkało się kiedyś z problemem gromadzącego się tłuszczu w okolicach talii. Najlepszym sposobem walki z niechcianymi kilogramami jest zbilansowana dieta, ale - co oczywiste - treningi również pomagają spalić zbędne kalorie. Istnieje specjalny zestaw ćwiczeń, które pomogą nam na walkę z tzw. boczkami.

Ćwiczenia 30 sekund dla pięknej talii

Ekspertka magazynu "Poosh" podała receptę na pozbycie się tłuszczu z okolic talii. Jest bardzo prosta do wykonania, chodzi bowiem o 30 sekund ćwiczeń do powtórzenia, a całość zajmuje jedynie dziesięć minut! Ćwiczenie jest na tyle proste, że bez problemu powtórzymy je samodzielnie w domach. Jak je wykonać?

  1. Przyjmij klasyczną pozycję deski, umieszczając przedramiona na ziemi, a całe ciało utrzymując w idealnie prostej linii. Pamiętaj o napięciu mięśni.
  2. Przesuń prawe kolano do przodu w kierunku prawego łokcia.
  3. Wróć do pozycji planku.
  4. Powtórz to samo na lewą nogę.
  5. Zrób pompkę.
  6. Powtórz!

Wykonaj dwadzieścia powtórzeń na każdą stronę. Jeden zamknięty obwód, czyli powtórzenie ćwiczenia na każdą nogę plus pompka, powinien zająć trzydzieści sekund. Podczas wykonywania całej serii staraj się nie robić przerw. Jeżeli to konieczne - pauzę wykonaj w połowie treningu

Dieta a boczki - czego unikać?

Jeżeli masz problem z gromadzeniem się tłuszczu w tej okolicy. Boczki bardzo często powstają w wyniku stresu oraz zbyt dużej ilości cukru w organizmie. Jedzmy regularnie, wyrzućmy z menu fast-foody i słodycze oraz wysokoprzetworzoną żywność. Pamiętajmy też o produktach zbożowych, które przyspieszają metabolizm dzięki dużej zawartości błonnika. Nie zapominaj o zjedzeniu pełnowartościowego śniadania oraz roli, którą odgrywają w diecie owoce. 

Zobacz wideo Trening wyszczuplający talię
Więcej o: