Trening bez treningu, czyli jak nie zmuszać się do aktywności fizycznej. Nawet nie pomyślisz, że wykonujesz ćwiczenia

Czujesz, że musisz wziąć się za siebie, ale wylewanie siódmych potów podczas treningu to ostatnie, na co masz teraz ochotę? Istnieje wiele łatwiejszych sposobów na przemycenie aktywności fizycznej do swojego życia.

Jeśli twoja motywacja jest na bardzo niskim poziomie, a ty nie masz pomysłu, jak zabrać się za trening, pamiętaj, że lepiej jest zrobić cokolwiek niż nie podejmować żadnego działania. Poniżej prezentujemy kilka pomysłów, dzięki którym ćwiczenia staną się rzeczywistością.

Jak zrobić trening, ale się nie narobić?

Podjęcie jakiejkolwiek aktywności sprawi, że będziesz o krok bliżej do celu. Zamiast odkładać kolejny trening na jutro, wstań z kanapy i po prostu zacznij się ruszać. Jeśli ćwiczenia będą sprawiały ci przyjemność, podejdziesz do nich z pozytywnym nastawieniem.

Niekonwencjonalne sposoby na trening – taniec w dowolnym stylu

Nie musisz być profesjonalną tancerką, żeby tańczyć w domu przed lustrem. Wystarczy, że włączysz swoją ulubioną playlistę ze skoczną muzyką, a nogi same cię poniosą. Taniec to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i przyspieszenie przemiany materii. Godzina tańca w szybkim tempie to aż 470 spalonych kalorii. Nie musimy chyba wspominać, że najlepszym stylem jest freestyle.

Niekonwencjonalne sposoby na trening – przysiady w łazience

Wykonywanie serii przysiadów źle ci się kojarzy? Zacznij od wykonywania ich podczas codziennych czynności, takich jak mycie zębów czy suszenie włosów. Dzięki temu nie będziesz skupiać się tylko na jednym, a ćwiczenia przyjdą ci zdecydowanie łatwiej.

Niekonwencjonalne sposoby na trening - oglądanie seriali

Jeśli monotonne ćwiczenia na siłowni zwyczajnie cię nudzą i raczej nie przepadasz za patrzeniem w ścianę podczas aktywności fizycznej, zacznij się ruszać, gdy oglądasz swój ulubiony serial. Dzięki tej metodzie zajmiesz myśli czymś innym i nawet nie zauważysz, że wraz z odcinkiem skończył się także twój trening.

Niekonwencjonalne sposoby na trening – insta planki

Deska to ćwiczenie angażujące niemal wszystkie mięśnie. Warto je wykonywać, ale jeśli nie możesz wytrwać zbyt długo, a 30 sekund trwa w nieskończoność, przejrzyj w tym czasie Instagram. Dzięki temu oderwiesz myśli od utrzymywania pozycji i zanim się obejrzysz, minie minuta. Ten trik sprawdzi się również w przerwie na reklamy.

Więcej o: