Domowy trening z Gosią Gałkowską. Potrzebujesz jedynie śliskiej podłogi i... skarpetek

Przymusowy pobyt w domu to nie powód, aby porzucić swoją treningową rytunę. Przekonuje do tego wiele trenerek oraz celebrytów. Popularna instruktorka fitness zaprezentowała proste ćwiczenia bez sprzętu, które z łatwością powtórzysz w domu.

Gosia Gałkowska pokazała na Instagramie, że do efektywnych treningów potrzebujemy jedynie kawałka podłogi i motywacji. Ćwiczenia w domu mogą nam pomóc nie tylko w pilnowaniu sylwetki, lecz także produkcji potrzebnych endorfin, które pomagają przetrwać czas spędzony w domowej izolacji. Jakie propozycje treningowe zamieściła Gałkowska?

 

Gosia Gałkowska trenuje w domu bez sprzętu

Szybki i prosty trening w domu bez akcesoriów? Mamy na to sposób! Inspiracji i motywacji do działania dostarczyła nam popularna trenerka fitness, która zaproponowała fanom na Instagramie prosty domowy trening. Gałkowska pokazała ćwiczenia, do których wykonania potrzebowała jedynie... skarpetek, zapewniających odpowiedni ślizg po podłodze. Trening Gosi składa się z dziesięciu ćwiczeń, które wykonujemy w trzech różnych seriach. Każdą serię powtarzamy trzy razy. Na nagraniach zamieszczonych przez Gałkowską dokładnie zobaczymy, jak krok po kroku wykonać każdy ruch. Jak wyglądają poszczególne serie ćwiczeń?

Pierwsza seria, 4 ćwiczenia powtarzane jedno po drugim, potem minuta przerwy: 

  • ćwiczenie 1 x 15 powtórzeń;
  • ćwiczenie 2 x 15 powtórzeń na każdą nogę;
  • ćwiczenie 3 x 10 powtórzeń na każdą nogę;
  • ćwiczenie 4 x 10 powtórzeń na każdą nogę;

Druga seria, 4 ćwiczenia powtarzane jedno po drugim, potem minuta przerwy:

  • ćwiczenie 1 x 20 powtórzeń na nogę;
  • ćwiczenie 2 x 15 powtórzeń na nogę;
  • ćwiczenie 3 x 15 powtórzeń na nogę;
  • ćwiczenie 4 x 20 powtórzeń.

Trzecia seria, 4 ćwiczenia powtarzane jedno po drugim, potem minuta przerwy:

  • ćwiczenie 1 x 20 powtórzeń na nogę;
  • ćwiczenie 2 x 20 (wąsko-szeroko to jedno powtórzenie).

Cały trening powtarzamy trzy razy. Jesteśmy pewne, że nieźle się zmęczycie. Pomyślcie jednak, jakie efekty przynoszą regularne ćwiczenia - wierzymy w wasze umiejętności i zapał do działania! Pokazane przez Gałkowską figury pomogą rozciągnąć ciało, wyrzeźbić smukłe nogi oraz wzmocnić pośladki. Najpierw rozgrzewka, a potem robimy "bikini body"!

Zobacz wideo Karolina Gilon ćwiczy w domu górne partie ciała
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.