Arnold Schwarzenegger udostępnił swój legendarny domowy trening. Te proste ćwiczenia pomogły wyrzeźbić imponującą sylwetkę

Arnold Schwarzenegger udostępnił na Instagramie zdjęcia z czasów, kiedy zawodowo zajmował się kulturystyką. Gwiazdor podzielił się również swoim legendarnym domowym treningiem, który składa się z dziewięciu figur.

Arnold Schwarzenegger postanowił zaproponować fanom na Instagramie, co mogą robić w czasie wolnym. Gwiazda kina udostępniła zestaw ćwiczeń, dzięki którym doszła do tak niesamowitej formy. Do planu treningowego zostały załączone zdjęcia Schwarzeneggera z czasów młodości, kiedy rozpoczynał swoją karierę.

 

Arnold Schwarzenegger udostępnił na Instagramie legendarny domowy trening

W jaki sposób "Terminator" osiągnął niesamowitą formę? Na początku swojej drogi przyszły aktor bardzo dużo czasu poświęcał na treningi w domu, podczas których wykorzystywał dostępne wyposażenie np. krzesła oraz miotły. Schwarzenegger podkreśla:

Jest wiele rzeczy, na które nie mamy obecnie wpływu, dlatego ważne jest, aby skupić się na tym, co możemy kontrolować. Jedną z tych rzeczy jest nasza kondycja. Z tego powodu postanowiłem podzielić się swoim starym treningiem

- czytamy na Instagramie aktora. 

Nie potrzebujesz siłowni, żeby być w formie. Napisałem program dla was wszystkich. Możesz robić go co drugi dzień, obejmuje wszystkie grupy mięśni

- czytamy w udostępnionym przez Arnolda dokumencie, zawierającym dokładny plan treningowy. Jakie ćwiczenia znajdziemy? Oto dokładny grafik: 

Pompki

  • początkujący: 25 powtórzeń;
  • zaawansowani: 50 powtórzeń.

Wykonanie: Ustaw dłonie w jednej linii z ramionami. Pamiętaj o prostych plecach. Oprzyj ciężar ciała na palcach u stóp. Opuść klatkę piersiową, aż prawie dotknie podłogi, a następnie wróć szybkim ruchem do góry. To jedno powtórzenie.

Podciągnięcia pomiędzy oparciami krzeseł tzw. "wiosłowanie" 

  • początkujący: 20 powtórzeń;
  • zaawansowaniu: 50 powtórzeń.

Wykonanie: Ustaw dwa krzesła o równej wysokości tyłem do siebie, a następnie unieś się, wyprostuj ramiona i zegnij kolana, aby stopy oderwały się od podłogi. Powoli opuść się, aż ramiona zrównają się z ziemią, a następnie unieś się do góry szybkim ruchem. To jedno powtórzenie.

Podciągnięcia pomiędzy krzesłami z drążkiem 

  • początkujący: 30 powtórzeń. 
  • zaawansowani: 50 powtórzeń.

Wykonanie: Krzesła pozostaw tak ustawione, jak w poprzednim ćwiczeniu i połóż na nich uchwyt miotły. Chwyć miotłę za drążek (aby dłonie były skierowane w stronę stóp) i trzymaj się go z napiętymi wyprostowanymi plecami. Zegnij ramiona, aby przyciągnąć klatkę piersiową do miotły, a następnie powoli opuść się. To jedno powtórzenie.

Brzuszki

  • początkujący: 30 powtórzeń;
  • zaawansowani: 100 powtórzeń.

Przyciąganie nóg do klatki piersiowej w pozycji leżącej

  • początkujący: 25 powtórzeń;
  • zaawansowani: 50 powtórzeń.

Wykonanie: Połóż się na plecach, lekko odchylając ramiona od ziemi, a następnie przyłóż kolana do klatki piersiowej. Powoli wyprostuj nogi, a następnie powtórz.

Skręty ramion

  • początkujący: 25 powtórzeń;
  • zaawansowani: 50 powtórzeń.

Wykonanie: Chwyć rączkę miotły i przytrzymaj ją za ramionami. Pochyl się, aż twoje ciało znajdzie się równolegle do ziemi (trzymając nogi prosto), a następnie obróć o 90 stopni w lewo. Przytrzymaj pozycję przez sekundę, a następnie cofnij, przekręcając w prawo. Przytrzymaj, a następnie wróć do pozycji początkowej - to jedno powtórzenie.

Przysiady

  • początkujący: 25 powtórzeń;
  • zaawansowani: 50-70 powtórzeń.

Wspięcia na palce stojąc

  • początkujący: 25 powtórzeń;
  • zaawansowani: 50 powtórzeń.

Wykonanie: Weź w ręce butelki wody albo ciężkie torby z zakupami. Połóż palce u nóg na pudle lub stopniu i pozwól piętom opaść, a następnie podciągnij się mięśniami łydek. Przytrzymaj, a następnie powoli opuść. To jedno powtórzenie. 

Podciąganie na drążku

  • początkujący: 10 powtórzeń;
  • zaawansowani: 30 powtórzeń.

Wykonanie: Chwyć drążek do podciągania, lub gałąź drzewa w taki sposób, aby palce rąk skierowane były w stronę twarzy. Podciągnij się z wyprostowanych rąk do góry, aż podbródek znajdzie się nad poprzeczką. Przytrzymaj krótko, a następnie powoli opuść się do wyprostowanych rąk.To jedno powtórzenie.

Jak połączyć jogę z rozciąganiem? Te ćwiczenia wykonasz w domu:

Zobacz wideo Jak połączyć jogę z rozciąganiem? Te ćwiczenia wykonasz w domu
Więcej o:
Komentarze (23)
Arnold Schwarzenegger udostępnił swój legendarny domowy trening. Te proste ćwiczenia pomogły wyrzeźbić imponującą sylwetkę
Zaloguj się
  • zdzisiek66

    Oceniono 11 razy 3

    He he, robię od roku 6 razy w tygodniu 3 x 30 pompek, + inne ćwiczenia, w sumie dość zbliżony zestaw, tak po prostu żeby utrzymać minimum formy i wiecie co? Jakoś mi klata nie urosła prawie wcale. Drogi Arnie, co robię nie tak ;)

  • aionn

    Oceniono 10 razy 2

    widzę że administrator forum też koksuje, bo usunął mój komentarz na temat operacji zastawek serca Arniego (co uratowało mu życie) i lekach nasercowych, które musi od tamtego czasu zażywać ;)

  • tatankaiyotake

    Oceniono 22 razy 2

    a porcjowanie koksu też podał? bo od pompek to tak nie urósł, nie oszukujmy się.

  • fantomass

    Oceniono 1 raz 1

    Haha, to faktycznie będą jaja, gdy się okaże po ten pandemii, że na siłownię mało kto wróci. Jednym się odwidzi, przestaną się interesować sportem, polubią czytanie książek.
    Inni dojdą do wniosku, że ten sport można z powodzeniem uprawiać w domu, na powietrzu, bez płacenia za karnety.

    A trenerów personalnych od pokazywania jak korzystać z maszyn, tudzież jak rzeźbić brzuch, powiększać bica, itd epidemia najpierw rozłoży chorobowo, a potem finansowo, w rezultacie czego będą popełniać samobóje z braku płynności.

    I wreszcie świat znormalnieje, i przestanie być ważne fit, wege, powrócą książka, wiedza, teatr, spotkania w realu zamiast wirtualnie.

  • aldealmi

    Oceniono 5 razy 1

    Tak mu dobrze zrobiły te ćwiczenia, że aż mu by-passy wszczepili... :)

  • andrzej.duxa

    Oceniono 11 razy 1

    i sterydy, s t e r y d y!

    sama silownia, jako budynek, rzeczywiscie niepotrzebna

  • fantomass

    0

    Przeciętna siłownia, facet wali w szatni strzały w tyłek z teścia, regularnie. Ćwiczy potem przez rok pod okiem "trenera" z tejże siłowni. Potem jedzie na zawody i dostaje brązowy medal, jest sukces - trąbi trener ! Mówi, że tylko na diecie i treningach. I ludzie zachwyceni metamorfozą, też tak chcą. Jedyne czego nie wiem, to czy ten trener wiedział, że gość koksuje, czy nie. Bo w gadkach potępiał koksiarzy na maxa.

  • sir.fred

    Oceniono 6 razy 0

    No i kilo koksu na kolację.

  • hegemon123

    Oceniono 18 razy 0

    O sterydach oczywiście "zapomniał".

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX