Domowy trening według Jeanette Jenkins. Do wykonania ćwiczeń potrzebujesz jedynie krzesła

Janette Jenkins to znana instagramowa trenerka, która na swoim profilu dzieli się z obserwatorkami różnymi ćwiczeniami. Tym razem zaproponowała skuteczny trening z użyciem krzesła, który można - a nawet trzeba - wykonać w domu.

W związku z obecną dynamiczną sytuacją zaleca się pozostanie w domach i ograniczenie wyjść do niezbędnego minimum. Należy unikać dużych skupisk ludzi, dlatego coraz więcej trenerek przekonuje, że w domu też można skutecznie ćwiczyć. Dołączyła do nich również Jeanette.

Jeanette JenkinsJeanette Jenkins Jeanette Jenkins - instagram

Jeanette Jenkins to trenerka z prawie trzydziestoletnim doświadczeniem, która jest specjalistką od zdrowego stylu życia. Teraz na Instagramie zaapelowała, by nie wychodzić z domu bez potrzeby, a swoje treningi robić w domu. Trenerka zaprezentowała zestaw ćwiczeń, który można wykonać przy użyciu jedynie krzesła. 

Pomysły na trening w domu

Istnieje wiele badań, które wykazują korzystny wpływ ćwiczeń na system immunologiczny. Dostarczają tlen do wszystkich komórek, pomagają uwalniać endorfiny i regulują hormony. Nie należy więc z nich rezygnować. Przeciwnie - warto wykonywać je w domu, bez specjalistycznego wyposażenia.

Trening Jeanette Jenkins do wykonania w domu przy użyciu krzesła

 

Wypróbuj trening na ręce, brzuch, nogi i pupę z użyciem krzesła. Wykonaj po 15 powtórzeń każdego z ćwiczeń w trzech seriach i ciesz się efektami:

  1. Deska boczna z przeciwległym kolanem i łokciem.
  2. Deska boczna z kolanem do łokcia.
  3. Wykop z wykroku.
  4. Unoszenie nóg na boki.
  5. Przysiad na palcach ze stopami blisko siebie.
  6. Przysiad na palcach.
  7. Unoszenie nóg do tyłu.
  8. Ćwiczenie na triceps z dotykaniem stóp.
  9. Unoszenie nóg na boki, do tyłu  do przodu.

Dosłownie każdy trening możesz zrobić w domu i dobrze się przy tym bawić. Wystarczy chcieć.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.