Nie możesz sobie odmówić słodyczy między posiłkami? Anna Lewandowska ma na to sposób

Anna Lewandowska zdradziła, w jaki sposób radzić sobie z podjadaniem słodyczy między posiłkami. Każda z nas, która starała się ograniczyć ilość spożywanego cukru wie, że nie jest to łatwe zadanie. Trenerka podzieliła się swoimi sposobami, które pomogą wyćwiczyć silną wolę.

Anna Lewandowska zdaje sobie sprawę, że wyrzeczenie się cukru nie jest łatwą sprawą. Bardzo często trudno nam oprzeć się pokusie i ominąć półkę ze słodyczami szerokim łukiem. Cukier w nich zawarty to szybki zastrzyk energii i endorfin, ale na krótką chwilę. W jaki sposób walczyć ze spożywaniem słodkości między posiłkami? Wypróbuj polecane przez trenerkę sposoby.

 

Anna Lewandowska zdradza, jak opanować spożywanie słodyczy

Trenerka przywołuje częste myśli, które pojawiają się w naszej głowie, gdy myślimy o słodkich przekąskach. Te wymówki zna chyba każda z nas:

Potrzebuję energii. 
Jeśli obsesyjnie myślę o słodkim, tzn. że mój organizm się tego domaga. 
Muszę podnieść sobie cukier

- czytamy we wpisie Anny. Niestety, prawdziwe, najczęstsze powody podjadania słodyczy między posiłkami są zdecydowanie inne:

Zaczęłam od wymówek, ale prawda jest taka, że przy nawracających sytuacjach podjadania słodyczy warto zastanowić się, czy to przypadkiem nie jest wynik braku odpowiednich składników odżywczych, a może zwykłe łakomstwo lub co gorsza... uzależnienie od cukru

- kontynuuje Lewandowska. Stres, życie w wiecznym biegu, mała dawka snu i nieprawidłowe odżywianie to często przyczyny sięgania po słodycze. W jaki sposób radzić sobie z nawracającą potrzebą spożywania coraz większej ilości cukru? Zacznij od tych prostych kroków, polecanych przez trenerkę:

  • Zadbaj o dietę - pamiętaj o zbilansowanych posiłkach, bogatych w makroskładniki, białka, tłuszcze oraz węglowodany. Lewandowska zaleca, aby spożywać pięć wartościowych dań dziennie - w ten sposób wyregulujemy poziom cukru we krwi, poprawimy samopoczucie i nie doprowadzimy do wilczych napadów głodu. 
  • Wysypiaj się - dorosły człowiek powinien przesypiasz około siedmiu godzin w ciągu doby. To odpowiednia dawka do regeneracji organizmu. 
  • Trenuj rozsądnie - ćwiczenia to doskonały sposób na poprawę samopoczucia, unikaj przetrenowania.

Mało osób jest świadomych tego, że zachowanie bilansu w tych trzech krokach naprawdę pomoże nam w unikaniu niezdrowych przekąsek. Wypróbuj zdrowej rutyny przez co najmniej miesiąc - jesteśmy pewne, że zauważysz różnicę!

Szukasz nowego pomysłu na zdrowe i smaczne śniadanie? Spróbuj przepisu Anny Lewandowskiej na aromatyczną jaglankę:

Więcej o: