Kasia Dziurska pokazała nowe ćwiczenia z wykorzystaniem gum treningowych. To porządny wycisk

Kasia Dziurska nie zawodzi swoich fanów na Instagramie i zamieszcza kolejny trening. Taka seria ćwiczeń to prawdziwy wycisk. Gotowe? Czas na aktywację!

Kasia Dziurska wraca z kolejną odsłoną treningu z wykorzystaniem gum. Te ćwiczenia to intensywny wysiłek dla naszego organizmu. Gumy treningowe utrudniają każdy wykonywany ruch, dzięki czemu zwiększa się stopień trudności oraz efektywność wykonywanych ruchów. Jak wyglądają poszczególne serie zaprezentowanego treningu

Zobacz wideo

Kasia Dziurska poleca nowy układ ćwiczeń z gumami treningowymi

Jak się można spodziewać, ten trening nie będzie należeć do lekkich. Dziurska pokazuje intensywne ćwiczenia, szybko przynoszące efekty. Tym razem mamy kilka serii z wykorzystaniem gum treningowych, które umieszczamy tuż nad kolanami. Tak przygotowane wykonujemy następujące ćwiczenia, aktywujące nasze mięśnie:

  • Zaczynamy od 3 serii wymachów w bok, po 20 powtórzeń na każdą nogę. Aby poprawnie wykonać ćwiczenie, musimy lekko ugiąć nogi w kolanach i pochylić tułów do przodu, trzymając ręce na biodrach.
  • Następnie przechodzimy do przysiadów, pilnując, aby umieszczona nad kolanami taśma cały czas pozostała napięta. Ćwiczenie wykonujemy w trzech seriach po 20 powtórzeń. 
  • Do wykonania trzeciej figury kładziemy się na boku i podnosimy obie nogi do góry. Cały czas pamiętamy o napiętej treningowej gumie. Leżąc na prawym boku, podpieramy ciało prawą ręką i unosimy lekko lewą nogę do góry w taki sposób, aby jak najbardziej rozciągnąć gumę. Wykonujemy cztery serie po 20 powtórzeń na każdą nogę. 
  • Kolejne ćwiczenie zaczynamy w pozycji klęku podpartego, następnie unosimy jedną nogę do góry, utrzymując ugięte kolano i rozciągając taśmę treningową, jak najbardziej jesteśmy w stanie. Powtarzamy figurę w czterech seriach po 20 powtórzeń, w trybie dwie serie na każdą stronę.

Dalsza część zajęć to trening właściwy, do którego wykorzystania potrzebujemy kettlebells oraz taśm treningowych TRX, dostępnych na wyposażeniu siłowni. Kasia proponuje ćwiczenia z podnoszeniem obciążników i rozciąganiem taśm. Wszystko robimy w tak zwanym martwym ciągu, czyli bez przerw. Każde ćwiczenie wykonujemy w czterech seriach po 12 powtórzeń. Gwarantujemy porządne zmęczenie! 

Kasia Dziurska gościem "Przerwy na kawę" - o czym rozmawiałyśmy? Zobacz odcinek: 

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.