Znana trenerka zdradza swoje sposoby na bycie w formie. Oto 7 fit-zasad, którym Kayla Itsines zawdzięcza świetną sylwetkę

Kayla Itsnines to prawdopodbnie najpopularniejsza trenerka na Instagramie. Jej zdrowy styl życia stanowi inspirację dla milionów fanów. Za jej sportowym sukcesem stoi jednak kilka zasad.

Kayla Itsines to osoba, którą naprawdę warto obserwować w mediach społecznościowych. Trenerka jest niekwestionowanym autorytetem w kwestii zdrowego stylu życia. Stoi na czele jednej z największych internetowych społeczności fitness.

Kayla ItsinesKayla Itsines instagram.com/kayla_itsines

Odpowiada nie tylko za własną formę, ale również za tysiące metamorfoz swoich podopiecznych, w tym wielu celebrytów. Jej styl życia podporządkowany jest jednak kilku zasadom. W rozmowie z Harper's Bazaar zdradziła, co napędzają ją do tego, by dawać z siebie 100 procent.

7 fit-zasad Kayli Itsines:

1) Trenuj w dobrym towarzystwie

Kayla uważa, że czas spędzony na siłowni jest dużo przyjemniejszy, kiedy ćwiczysz z kumpelą. Więcej o zaletach takich treningów możesz przeczytać tutaj.

2) Podkręcaj swój nastrój odpowiednimi bitami

W drodze do studia fitness odtwarzaj swoje ulubione kawałki. Kayla przyznaje, że w jej przypadku jest to zawsze oldskoolowe R&B. Trenerka nie ukrywa również, że lubi, gdy muzyka jest wyjątkowo głośno.

3) Stawiaj na zdrowe śniadanie

Kayla nigdy nie zapomina, że za udanym początkiem dnia stoi zdrowe śniadanie. Jej ulubione to tosty z grzybami i awokado, skropione oliwą z oliwek, z dodatkiem jarmużu i chili.

4) Nie pomijaj lunchu

Nawet jeśli jesteś wyjątkowo zajęta, nie bagatelizuj tego posiłku. Regularne dostarczanie do organizmu odpowiednich wartości odżywczy sprawi, że będziesz w stanie działać na najwyższych obrotach. Kayla na lunch preferuje domowej roboty sałatkę grecką z brązowym ryżem i tuńczykiem.

5) Zwracaj uwagę na składniki odżywcze zawarte w posiłków

W odróżnieniu od większości fit-inluencerów, Kayla nie przyjmuje żadnych suplementów. Układa swoje menu w taki sposób, by zawierało wszystkie potrzebne jej organizmowi składniki odżywcze.

6) Wyznacz stałe godziny snu

Najlepszym sposobem na poradzenie sobie ze zmęczeniem jest wprowadzenie do swojej codzienności stałych godzin snu. Trenerka zawsze kładzie się i wstaje o tych samych porach. To poprawia jakość snu i sprawia, że po przebudzeniu się jest bardziej wypoczęta.

7) Stwórz plan

W gruncie rzeczy to wcale nie motywacyjne zdjęcia z Instagrama najbardziej pomagają zebrać się na trening. Najważniejsze jest sprawienie, by regularne ćwiczenia i utrzymywanie diety stały się nawykiem. To będzie możliwe, jeśli zrobisz plan, którego będziesz się konsekwentnie trzymać. Po dłuższym czasie te czynności wejdą ci naturalnie w krew.

 MZ

Pierwszy trening Julii Wieniawy do "Tańca z Gwiazdami". ZOBACZ WIDEO:

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.