300 brzuszków dziennie - podejmiesz wyzwanie? Przedstawiamy zasady, efekty, opinie, przygotowanie i plan treningowy 300

300 brzuszków dziennie to obietnica na płaski i jędrny brzuch. Czy słusznie tego się spodziewamy po tym ćwiczeniu? Niestety brzuszki bardzo obciążają kręgosłup. Zastanów się dwa razy zanim przystąpisz do programu 300 brzuszków dziennie. Tymczasem poznaj zasady i efekty tego wyzywania. Ile kalorii spalisz robiąc 300 brzuszków?

300 brzuszków – efekty i opinie

300 brzuszków dziennie to dużo czy mało? Jedni złapią się za głowę, twierdząc, że 30 brzuszków dziennie to wyzwanie. Na innych 300 brzuszków dziennie nie zrobi wrażenia. Tę drugą opinię z pewnością wyrażają osoby, które nie raz, nie dwa przeszły program 300 brzuszków dziennie. To świetny trening, który pozwala bardzo dynamicznie rozwijać swoje mięśnie brzucha.

Jakich efektów możemy spodziewać się po wykonywaniu 300 brzuszków dziennie? Na pewno program 300 brzuszków pozwoli nam solidnie wzmocnić mięśnie brzucha oraz, oczywiście przy systematycznych ćwiczeniach wzbogaconych także o inne treningi, wyrzeźbić brzuch. Marzy ci się tak zwany "sześciopak", "kaloryfer" czy  "kratka"? Program 300 brzuszków dziennie jest dla ciebie!

Ponadto warto ćwiczyć mięśnie brzucha, ponieważ są one odpowiedzialne także za inne ważne funkcje w naszym organizmie. Stanowią choćby zaporę, swoistą ochronę dla naszych narządów wewnętrznych. Silny brzuch to także wzmocnione ciało i łatwiejsze utrzymywanie wyprostowanej pozycji.

Ale pojawiają się także negatywne opinie dotyczące 300 brzuszków dziennie. Głównie możemy się z nich dowiedzieć, że obciążają one kręgosłup i możemy napotkać przykre dolegliwości bólowe. Czy tak jest w rzeczywistości? Sprawdzamy. Zacznijmy jednak od przygotowania i planu treningowego 300 brzuszków.

300 brzuszków – przygotowanie i plan treningu

300 brzuszków nie wykonasz jednego dnia. Nie oszukujmy się, szczególnie jeśli nie masz żadnego doświadczenia treningowego. Dlatego warto pomyśleć o programie 300 brzuszków. Trening został opracowany tak, by można było zacząć od każdego poziomu wytrenowania.

Niestety już na tym etapie musisz zadbać o swój kręgosłup. W pewnym sensie zgadzamy się z opinią o programie 300 brzuszków. Brzuszki obciążają kręgosłup i kark. Są przeznaczone wyłącznie dla osób, które nie mają przeciwwskazań do tego typu ćwiczeń. Wykonywane prawidłowo nie powinny jednak nikomu zaszkodzić. Jeśli urozmaicisz trening o ćwiczenia wzmacniające kręgosłup, nie masz się o co martwić.

Jeśli masz wątpliwości, czy brzuszki są dla ciebie, warto skonsultować się z lekarzem, który oceni stan twojego kręgosłupa i twoje możliwości. Nawet jeśli program 300 brzuszków nie jest dla ciebie, nie przejmuj się, możesz skorzystać z innych ćwiczeń na mięśnie brzucha, które także je pięknie rozwijają, a które są jednak mniej uciążliwe dla kręgosłupa.

Aby przygotować się do 300 brzuszków, koniecznie wykonuj solidne rozgrzewki. Musisz wzmocnić całe ciało i podnieść tętno. Bieg w miejscu, skrętoskłony, wymachy rąk i nóg powinny wystarczyć. Możesz też dodać wykroki i pajacyki. Następnie przejdź już do planu treningowego 300 brzuszków. Poznaj jego zasady.

300 brzuszków – zasady, czyli jak wykonać 300 brzuszków?

Zasady wyzwania 300 brzuszków nie są skomplikowane. Na początek wykonaj test. Zacznij robić brzuszki i oceń po ilu powtórzeniach masz już dość. Mięśnie powinny cię palić, a ty powoli powinieneś łapać zadyszkę.

 Jeśli na przykład zrobiłeś 15 brzuszków, zacznij od 11-20 dziennie. Jeśli bez trudu zrobiłeś 45 brzuszków, zaczynasz od 41-50. Ćwicz sześć dni w tygodniu. Każdego dnia wykonuj tyle samo powtórzeń. Po tygodniu dołóż kolejnych dziesięć i powtarzaj przez kolejnych sześć dni. Ostatniego dnia tygodnia – siódmego – możesz też wykonać ponownie test. Jeśli twój organizm wzmocnił się na tyle, że wykonasz więcej niż 10 dodatkowych powtórzeń, dodaj ich więcej.

Powtarzaj cykl robienia brzuszków, aż dojdziesz do wymarzonych 300.

300 brzuszków – ile to kalorii?

Zastanawiasz się, 300 brzuszków, ile to kalorii? Program 300 brzuszków nie jest programem odchudzającym. Spalisz minimalną liczbę kalorii. Jeden brzuszek spali zaledwie ¼ kalorii. Ćwicząc 30 minut spalisz ich około 70.

Więcej o:
Copyright © Agora SA