Cardio z Mel B. Dlaczego miliony kobiet trenują z Mel B? Czy trening cardio z Mel B jest skuteczny?

Melanie Brown, czyli dawna członkini girls bandu Spice Girls znana jako Mel B, ma wiele talentów. Jest piosenkarką, aktorką, prezenterką telewizyjną, lecz ostatnio przede wszystkim trenerką. Zaufało jej wiele kobiet. Jednym z treningów, który bije rekordy popularności jest trening cardio z Mel B. Czy jest on skuteczny? Przedstawiamy opis i plan po polsku treningu cardio Mel B.

Trening Mel B cardio – czy jest skuteczny?

Zanim przyjrzymy się temu, czy trening cardio Mel B jest skuteczny, sprawdźmy, dla kogo jest on przeznaczony. Przede wszystkim o takich ćwiczeniach powinni pomyśleć wszyscy ci, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy, spalić tkankę tłuszczową, pozbyć się cellulitu i wzmocnić organizm.

Nawet więc, gdy nie masz zbyt wiele nadprogramowych kilogramów, taki trening pomoże ci poprawić kondycję organizmu i zawalczyć o lepszą odporność. Czy trening cardio z Mel B jest skuteczny w takim wymiarze? Tak! Zdecydowanie tak. Kluczem jest oczywiście regularność i skrupulatne przestrzeganie zasad.

Ile razy ćwiczyć z Mel B i jak ćwiczyć, żeby osiągnąć efekty?

Warto wiedzieć, że jeśli chcemy osiągnąć szybko widoczne efekty, musimy być konsekwentni. Nie wystarczy ćwiczyć raz na jakiś czas. Wtedy możemy zapomnieć o płaskim brzuchu, utracie kilogramów czy lepszej kondycji. Ale mamy dobrą wiadomość dla tych, którzy z systematycznością są na bakier. Trening cardio z Mel B jest naprawdę krótki. Wystarczy 20 minut, aby osiągnąć zadowalające, przyzwoite efekty.

Tak jak wspominaliśmy systematyczne wykonywanie ćwiczeń Mel B cardio pozwala na skuteczne spalenie tkanki tłuszczowej, a co za tym idzie utratę zbędnych kilogramów. Nasze ciało stanie się jędrniejsze, mocniejsze. Mięśnie nabiorą kształtów, a cellulit odejdzie w niepamięć.

Dodatkowo, trening Mel B cardio, tak jak każda aktywność fizyczna, świetnie wzmacnia pracę serca i płuc. Nasz organizm jest lepiej dotleniony, mamy więcej energii, lepszy humor. Nasze ciało znacznie dłużej zachowuje sprawność i w podeszłym wieku – oczywiście wciąż trenując, nawet mniej intensywne ćwiczenia – będziemy mieć większy zakres ruchu. Warto więc już dziś zapoznać się z opisem i planem po polsku treningu cardio Mel B.

Mel B cardio – opis i plan po polsku

Przykładowy trening Mel B cardio na dobrą sprawę jest bardzo podobny do tych treningów, które już znamy. Kto choć raz próbował ćwiczeń cardio, na pewno nie będzie zaskoczony. Trening Mel B cardio zaczyna się oczywiście od krótkiej, ale bardzo intensywnej rozgrzewki. Świetnie sprawdzi się tutaj trucht. Możemy go urozmaicić o bieg z podnoszeniem wysoko kolan, bieg z dotykaniem piętami pośladków czy bieg bokserski. Następnie przystępujemy już do przykładowego treningu Mel B cardio.

Ciosy na boki. Stań w lekkim rozkroku. Zegnij ręce w łokciach, piąstki zaciśnij. Wykonuj szybie, energiczne ruchy ciała raz w lewo, raz w prawo. Takie ciosy stanowią kontynuację rozgrzewki.

Zginanie rąk z obciążeniem. Jako obciążenia możesz wykorzystać hantle lub, wzorem Mel B, butelki z wodą. Weź butelki w dłonie i ruszając nogami w przód i tył, zginaj równocześnie ręce w łokciach i unoś je do góry.

Podnoszenie rąk z obciążeniem. Zostań w takiej samej pozycji jak w poprzednim ćwiczeniu. Zmienia się tylko ruch rąk. Tym razem przenoś energicznie dłonie z obciążeniem za głowę. Utrudnij sobie zadanie, zmieniaj ruch nóg. Zacznij na przykład unosić kolana do góry.

Wznosy nogi do tyłu i do góry. Stań prosto. Pochyl ciało lekko do przodu, dłonie wyciągnij na przedłużenie tułowia. Podnoś nogę do tyłu i kieruj ją do góry. Chcesz przejść do pozycji Supermana.

Pajacyki. Stań w lekkim rozkroku. Zacznij skakać rozstawiając nogi szeroko i łącząc je wąsko. Dodaj analogiczny ruch rąk – łącz je nad głową, rozłączaj i opuszczaj wzdłuż tułowia.

To tylko niektóre ćwiczenia w  przykładowym treningu z Mel B. Na pewno warto dodać jeszcze brzuszki, rowerek, pompki, deskę. Koniecznie poszukajcie w sieci nagrań z przykładowymi treningami cardio Mel B.

Czym różni się trening Mel B cardio od innych treningów?

Wiele osób zastanawia się, czym się różni trening Mel B cardio od innych treningów. Jedyna widoczna różnica dotyczy czasu. Z Mel B możemy ćwiczyć zaledwie 20 minut i możemy trenować codziennie. Inne trening cardio zakładają 45-60 minut ćwiczeń, dwa lub trzy razy w tygodniu. Ćwiczenia jednak są bardzo podobne.

Więcej o:
Copyright © Agora SA