Jak szybko schudnąć? 5 trików, które możesz zastosować od dziś

Chcesz szybko zrzucić zbędne kilogramy? Wypróbuj te proste sposoby, które pomogą Ci szybko schudnąć.

W jaki sposób szybko schudnąć? Istnieje kilka prostych trików, które pomogą ci w zrzuceniu zbędnych kilogramów. Wprowadź tych pięć zmian, a szybko będziesz mógł cieszyć się zadowalającymi efektami.

5 sposobów na szybkie odchudzanie

Chcesz szybko schudnąć? Zastosuj te proste triki i zobacz, jak zmienia się twoje ciało. Dieta i ćwiczenia to podstawa przy zrzucaniu zbędnych kilogramów. Na nasz organizm niewątpliwie ma też wpływ ilość snu i stresu. Jak sobie pomóc przy odchudzaniu i podkręcić tempo metabolizmu?

1. ogranicz kalorie dostarczane w płynach

Słodzone napoje oraz kolorowe soki dostarczają zdecydowanie więcej kalorii, niż herbata, woda lub świeżo wyciskane soki. Wyeliminuj ze swojej diety niezdrowe płyny, ogranicz również kawy smakowe oraz te z dużą zawartością mleka. Ograniczysz w ten sposób cukry i kalorie, które powodują tycie. Wypróbuj ziołowe herbaty, które pozytywnie wpływają na procesy trawienne. 

2. Śpij 7 godzin na dobę

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważna przy odchudzaniu jest ilość snu. Człowiek powinien spać około 7 godzin. W tym czasie zachodzą procesy regeneracji organizmu. Za krótki lub za długi sen może skutkować nagromadzeniem wody w organizmie oraz zmęczeniem i mniejszą odpornością na stres. Nieradzenie sobie z napięciem często powoduje, że spożywamy większą ilość słodyczy, które potem przyczyniają się do większej tkanki tłuszczowej.

3. Nie stosuj głodówek

Bardzo często głodzenie się przynosi odwrotne skutki do zamierzonych. Wprowadź rutynę pięciu posiłków dziennie - jedz mniejsze porcje, które będą się składać w większości ze zdrowych warzyw i owoców. Pamiętaj o właściwej ilości wody.

4. Stopniowo wprowadzaj aktywność fizyczną

Zapisz się na fitness lub aerobik. Zacznij biegać lub chodzić na długie spacery. Świeże powietrze i odpowiednia dzienna dawka ruchu świetnie wpłyną na samopoczucie oraz pomogą spalić zbędne kalorie.

5. Pamiętaj o prawidłowej ilości białka

Liczba spożywanego białka wpływa na poczucie sytości. Białko to jeden z najbardziej sycących makroskładników, jakie dostarczamy do naszego organizmu. Jeśli zjemy za mało białka, szybko zrobimy się głodni. Zrównoważona ilość białka pomoże nam we wprowadzeniu regularnych posiłków i zmniejszeniu apetytu. 

Więcej o: