Jak wyćwiczyć mięśnie brzucha i pośladków? Ten zestaw treningowy Edyty Litwiniuk pomoże w uzyskaniu wymarzonej sylwetki

Piękne pośladki i wyrzeźbiony brzuch to marzenie niejednej kobiety. Ten prosty trening, zaproponowany przez Edytę Litwiniuk możesz wykonać w domu. Potrzebujesz jedynie motywacji i maty do ćwiczeń.

Jak zacząć nowy rok od dobrych postanowień? Wprowadź do swojego tygodnia ćwiczenia, które pomogą w ukształtowaniu sylwetki.Trening zaproponowany przed Edytę Litwiniuk pomoże ci w wyrzeźbieniu brzucha oraz pośladków. Jakie ćwiczenia poleca Fit Mama?

 

Edyta Litwiniuk podzieliła się treningiem na płaski brzuch i zgrabne pośladki

Instragramowa Fit Mama zachęca swoje obserwatorki do podjęcia noworocznego wyzwania. Trenerka zachęca do zmiany ćwiczeniowych nawyków. Tym razem, Litwiniuk proponuje trening na zgrabne pośladki i płaski brzuch. W skład zajęć wchodzi sześć ćwiczeń, każde wykonujemy przez 30 sekund. Wszystko powtarzamy w trzech seriach, bez przerwy. Jak wykonać poszczególne partie treningu?

  1. Wypady w tył, ze skrzyżowaniem nóg - ćwiczenie polega na lekkiej modyfikacji podstawowej wersji tej figury. Robiąc wykrok nogą w tył, zamiast stawiać ją w linii prostej, stawiamy ją po przeciwnej stronie ciała. Przykładowo: robiąc lewą nogą wypad w tył kierujemy ją na lewą stronę, w taki sposób, jak zostało pokazane na nagraniu Edyty.
  2. Utrudniony klęk podparty - na początku przyjmij pozycję wyjściową w klęku podpartym na macie, następnie, unieś kolana i ciężar ciała oprzyj na palcach stóp. W tak przyjętej pozycji podnoś jedną z rąk na przemian, dotykając dłonią do ramienia po przeciwnej stronie ciała.
  3. Wypady w bok (na każdą nogę).
  4. Połóż się na macie, podnieś nogi do góry, uginając kolana pod kątem prostym. Unieś głowę w kierunku klatki piersiowej i załóż ręce do tyłu, trzymając na wysokości uszu. Następnie podciągaj do siebie na przemian nogi ugięte w kolanach.
  5. Pajacyki z przysiadami. 

Taki zestaw ćwiczeń porządnie zmęczy organizm, a wykonywany regularnie przyniesie świetne efekty. Pamiętaj o właściwym nawadnianiu organizmu. Ćwiczenia pomogą nie tylko w wyrzeźbieniu sylwetki, lecz także w pozbyciu się zbędnych kilogramów i szybkim spaleniu kalorii. Przed każdym treningiem pamiętaj o właściwej rozgrzewce.

Jak wyglądają rozgrzewki gwiazd? Zobacz, jak ćwiczy Julia Wieniawa:

Zobacz wideo
Więcej o:
Skomentuj:
Jak wyćwiczyć mięśnie brzucha i pośladków? Ten zestaw treningowy Edyty Litwiniuk pomoże w uzyskaniu wymarzonej sylwetki
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX