Alexia Clark pokazuje prosty i efektywny trening. Jedyne, czego potrzebujesz, to ławka do podporu nóg

Alexia Clark zaprezentowała kolejny trening, który świetnie wpłynie na nasze mięśnie. Ćwiczenia są proste do powtórzenia i nie wymagają specjalistycznego sprzętu.

Alexia Clark dzieli się na Instagramie coraz to nowszymi pomysłami na treningi, które spokojnie możemy wykonać samodzielnie w domu. Trenerka pokazuje, że efektywność ćwiczeń nie zależy od wykorzystywanego sprzętu, a od intensywności i poprawnego wykonania konkretnych ruchów. Jaki jest najnowszy zestaw treningowy polecany przez Alexię?

 

Alexia Clark zaprezentowała trening całego ciała

Na trening składają się cztery ćwiczenia, które są dodatkowo utrudnione postawieniem nóg na podwyższeniu - możemy wykorzystać ławkę, krzesło, łóżko lub kanapę. Następnie wykonujemy 3 serie ćwiczeń:

  1. Przyjmujemy pozycję jak do pompki: opieramy się na prostych rękach, wyciągamy proste nogi i opieramy je na podwyższeniu. Następnie wykonujemy tradycyjną pompkę, po czym krzyżujemy nogi na ławce i wykonujemy kolejny skłon, w taki sposób, jak na załączonym wideo. 
  2. Pozostając z nogami na ławce i podporze na wyprostowanych rękach, wykonujemy lekkie rozciąganie pleców przy jednoczesnym ugięciu jednej nogi w kolanie i przyciągnięciu jej do klatki piersiowej. Na prostych rękach robimy delikatne skręty tułowia, tak, jak pokazuje to Alexia.
  3. Trzecie ćwiczenie przypomina wspinaczkę górską, którą wykonujemy w przyspieszonym tempie. Kilka powtórzeń robimy z nogami na ławie, po czym przechodzimy na podłoże i wracamy do góry. Pamiętajmy o utrzymaniu pleców prosto.
  4. Przy ostatnim ćwiczeniu należy pomału przejść z wyprostowanych rąk w stronę ławki. Nogi cały czas trzymamy na podwyższeniu. W momencie, gdy tułów znajdzie się blisko ławki, prostujemy nogi w kolanach.

Zaprezentowane ćwiczenia są proste do wykonania samodzielnie w domu. Dzięki umieszczeniu nóg na podwyższeniu nasze ciało wykonuje większą pracę, angażując więcej mięśni do pracy. 

Zobacz trening Dagmary Wawrzyniak. Ćwiczenia zostały przedstawione krok po kroku:

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Agora SA