61-latka sporo schudła i uważa, że wygląda teraz lepiej niż w młodości. Sekret? Regularny trening

61-latka w przeszłości wykonywała treningi cardio, ale zupełnie nie widziała po nich zadowalających efektów. Dopiero regularny trening na siłowni pomógł jej schudnąć i odzyskać pewność siebie.

61-letnia Bobbi Parker Hall twierdzi, że wygląda teraz dużo lepiej niż w młodości. Wszystko za sprawą regularnych treningów i przemyślanej diety. Kobieta miała dosyć swojej figury i postanowiła coś zmienić w swoim wyglądzie. Zdradziła, że zdrowe jedzenie i ćwiczenia pomogły jej odzyskać zdrowy wygląd. 

61-latka schudła dzięki regularnym ćwiczeniom  

Jak wyznała Bobbi Parker Hall, jeszcze do niedawna zmagała się z nadwagą i próbowała wszystkich sposobów, by się jej pozbyć. Kobieta w końcu zwiększyła swój wysiłek na sali treningowej i zauważyła, że jej ciało się zmienia. Wreszcie zaczęła być zadowolona ze swojego wyglądu. 

 

Bobbi wyznała także, że zawsze miała problemy z odkładającym się tłuszczem w okolicy bioder i brzucha. 

Kiedy zaczęłam bardziej zrównoważoną dietę i dołożyłam więcej ćwiczeń do harmonogramu, wszystko się zmieniło. Kobiety w moim wieku zazwyczaj nie jedzą regularnie, omijają śniadania i są wiecznie w biegu

- dodała Hall. 

Kobieta zdradziła, że kluczem do sukcesu jest dobre połączenie treningu siłowego, pracy układu krążenia i diety. 

Ciało reaguje na bodźce i możesz je formować i kształtować, aby wyglądać tak, jak chcesz. Nigdy nie myślałam, że mogę nosić bikini; w rzeczywistości nienawidziłam swojego ciała, do momentu, gdy wzięłam udział w zawodach.

- podkreśla kobieta

Młodszy wygląd nie powinien być jednak kluczem przy wykonywaniu ćwiczeń. Dla niej zdrowy wygląd to kwestia regularnej pracy i wiary w możliwości swojego ciała. Hall kocha to, jak zachowuje się jej organizm i stara się wsłuchiwać w każdy wysyłany przez niego sygnał. 

 

Treningi 61-latki opierają się przede wszystkim na ćwiczeniach wytrzymałościowych i sprawnościowych. Kobieta regularnie ćwiczy na siłowni i stara się wykorzystywać jej potencjał. Szczególnie upodobała sobie trening ramion i dolnych partii ciała. 

Trening pleców i barków nie musi być wyczerpujący. Sprawdź, jak wdrożyć go w życie

Zobacz wideo
Więcej o: