Ewa Chodakowska swoją marką Missionswim, przebojem wkroczyła na rynek modowy. Swoją premierę, stroje kąpielowe trenerki miały w czerwcu 2018 roku, a już pod koniec tego samego roku jeden z modeli Missionswim znalazł się w międzynarodowym zestawieniu trendów na sezon wiosna/lato 2019, a kilka miesięcy później doczekał się swoich pierwszych inspiracji. Bowiem już na początku 2019 roku, dom mody Gucci zainspirował się strojem kąpielowym stworzonym przez markę Ewy Chodakowskiej - oba projekty były niemal identyczne, jednak to strój trenerki pojawił się na rynku jako pierwszy. Trenerka nie poprzestała jednak na tym i dalej rozwija swoją markę.
Ewa Chodakowska postanowiła podzielić się ze swoimi obserwatorami na Instagramie kolejnym sukcesem swojej marki Missionswim. Okazuje się bowiem, że projekty marki Missionswim robią taką furorę i cieszą się tak dużym zainteresowaniem, że już tej jesieni wkroczą na rynek w Stanach Zjednoczonych oraz Rosji.
- "Kochane moje babki. Wiem, że wiele z was kibicuje moim działaniom, bez względu na to, czy korzysta z każdego projektu, czy tylko się przygląda z boku i po ludzku w imię babskiej solidarności, trzyma za mnie kciuki. Wiem też, że wielu, zdobywanie kolejnych szczebli mojej drabiny, zwyczajnie zbrzydło, bo ileż można tych ochów i achów. Ileż można pisać o kolejnych małych i dużych sukcesach, ileż można mlekiem i miodem. W nadmiarze wszystko może się odbić czkawką - nawet miód. No a co ja poradzę, że zabierając się za pisanie kolejnego posta, znów mam ochotę krzyczeć z radości... Moja marka @missionswim ma za sobą targi modowe w Paryżu, po których dostaliśmy skrzydeł. Nic nie pisałam bo po co? Pomyślałam sobie, że nie będę nikogo wkurzać. Ale po tym, jak wracają do nas partnerzy z całego świata i chcą współpracować, no muszę! Inaczej się uduszę! Na pierwszy ogień, moje ulubione miejsce na świecie. Mam ogromna przyjemność ogłosić współpracę z @cavotagoomykonos. Specjalnie dla tego wyjątkowego miejsca i jego gości, razem z moim teamem @missionswim , zaprojektowaliśmy limitowaną kolekcje MISSIONSWIM x CAVOTAGOO. Ostatnie modele wiszą na wieszakach a na basenie hotelowym widać moją markę. Cieszy oko! Zdjęcia do kampanii zrobił szalenie utalentowany @vegatron3, o którym wspominałam wcześniej. Ha!!! Fotograf wielkich gwiazd i małej Chody. Spokojnie, tym razem projekt dostępny tylko poza granicami Polski, zatem wszelkie komentarze „kto kupuje stroje za takie pieniądze” można sobie podarować - moje kolekcje się wyprzedają, czy komuś się to podoba czy nie. @missionswim to nie jest masowa marka, ale już cała reszta moich działań tak i nierzadko za darmo. Tym razem liczę po prostu na „tak trzymaj Ewka” I daj koniecznie znać jak Ci się podoba ta kolekcja, który kolor? Kolekcja ma jeszcze trzy modele, ale nie męczę już całą rozpiętością. Niemniej jednak jaram się na amen! Mogę już teraz ci zdradzić, że jesienią / zimą wchodzimy na rynek Stanów Zjednoczonych oraz Rosji! Także ten, cieszę się po prostu i jeszcze raz bardzo dziękuje za wsparcie" - napisała na Instagramie Ewa Chodakowska.