Ewa Chodakowska ze swoim modowym biznesem wystartowała rok temu. Dla wielu fanów była to niespodzianka, gdyż nie spodziewali się projektu odbiegającego tak od tematyki zdrowego stylu życia. Marka strojów Missionswim powstała z zamiłowania trenerki do mody, a projekty Ewy Chodakowskiej szybko podbiły rynek modowy. Pod koniec 2018 roku jeden z kostiumów kąpielowych Missionswim znalazł się w międzynarodowym zestawieniu trendów na sezon wiosna/lato 2019, a kilka miesięcy później doczekał się swoich pierwszych inspiracji. Na początku 2019 roku, dom mody Gucci zainspirował się strojem kąpielowym stworzonym przez markę Missionswim - oba projekty były niemal identyczne, jednak nie da się ukryć, że to strój Ewy Chodakowskiej pojawił się na rynku jako pierwszy.
Od tego czasu, trenerka prężnie rozwija swoją firmę i wypuszcza coraz to nowsze kolekcje. W czerwcu w ofercie Missionswim pojawiła się limitowana kolekcja strojów, zaprojektowanych we współpracy z modelką Magdaleną Frąckowiak, a po zaledwie dwóch miesiącach pojawiły się kolejne nowe modele.
Ewa Chodakowska o najnowszej kolekcji Missionswim poinformowała na swoim Instagramie. Trenerka przyznała, że te projekty inspirowane są "byciem sobą" i stąd właśnie nazwa "Just Be". Ewa zdradziła również obserwatorom, że w roli modelek wystąpią dwie jej najbliższe przyjaciółki, które zaprosiła do kampanii.
- "„JUST BE”! Nie mogłam sobie wymarzyć lepszej kampanii @missionswim... Do współpracy tym razem, zaprosiłam moje dwie najlepsze przyjaciółki @amaryllis.official i @mad__miss! „JUST BE” ! Po prostu bądź i nie chciej być nikim innym JAK SOBĄ!!! To gwarancja wyjątkowości <3 Nowa kolekcja już dostępna na stronie www.missionswim.com. Daj znać, jak ci się podoba? Uwaga!!! Limitowana edycja" - napisała Ewa Chodakowska pod wspólnym zdjęciem z przyjaciółkami.