Ewa Chodakowska wprowadza do oferty beBIO cosmetics nowy produkt i zmienia etykiety

Ewa Chodakowska, swoimi produktami pielęgnacyjnymi momentalnie podbiła rynek kosmetyczny i serca konsumentek. Trenerka nie zamierza jednak na tym poprzestać i już planuje poszerzenie beBIO cosmetics o nowe kosmetyki. Oprócz tego, Ewa chce także zmienić szatę graficzną swojej marki. "Mam problem z moim wizerunkiem na opakowaniu"- przyznaje.
Zobacz wideo

Ewa Chodakowska długo pracowała wraz z ekspertami nad stworzeniem kosmetyków beBIO cosmetics. Trenerka nie ukrywa, że jest to jeden z największych projektów w jej karierze. Po niemal dekadzie promowania aktywności fizycznej, diety oraz szeroko pojętego zdrowego stylu życia, Ewa Chodakowska postanowiła zacząć uświadamiać również w kwestii pielęgnacji - jak przyznaje sama trenerka, to, co na siebie nakładamy również ma znaczenie. Tak właśnie powstała marka beBIO cosmetics, w ofercie której znajdują się w 99 proc. naturalne produkty. Do tej pory w asortymencie beBIO cosmetics znalazły się żele pod prysznic, balsamy oraz dezodoranty, jednak już wkrótce oferta się poszerzy.

Ewa Chodakowska wprowadza do oferty beBIO cosmetics nowy produkt i zmienia etykiety

Już od początku powstania beBIO cosmetics, Ewa Chodakowska zapowiadała, że na tych trzech rodzajach produktów się nie skończy. Po niespełna trzech miesiącach od premiery kosmetyków, trenerka na swoim Instagramie zapowiedziała premierę nowego produktu. Okazuje się, że już wkrótce, asortyment beBIO cosmetics poszerzy się o mydło do rąk. Oprócz tego, Ewa Chodakowska planuje także zmianę szaty graficznej swoich produktów. Wszystko przez wizerunek trenerki, który widoczny jest na etykietach, co nie do końca pasuje Ewie.

- "Kolejnym produktem mojej linii @bebiocosmetics będzie mydło do mycia rąk... Nigdy nie ukrywałam, że mam problem z moim wizerunkiem na opakowaniu. Trochę jest tak, że każdy może iść ze mną pod prysznic... jakoś mi to nie na rękę. Dlatego poprosiłam moją siostrzenicę, żeby namalowała moją podobiznę. Pytanie za 100 pkt! Co wybierasz? Moje zdjęcie na butelce? Czy rysunek?" - napisała Ewa Chodakowska. 

Jak podoba się wam pomysł trenerki ze zmianą etykiet? Czekacie na nowy produkt, czy może spodziewaliście się czegoś innego?

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.