Anna Lewandowska wręcz do perfekcji opanowała sztukę łączenia obowiązków mamy, trenerki oraz bizneswoman, nieustannie podejmując się nowych projektów oraz zawodowych wyzwań. Trenerka nieustannie udowadnia, że naprawdę ma głowę do biznesów. Pierwszym jej ogromnym sukcesem okazała się marka zdrowej żywności Foods by Ann, która od pierwszych produktów podbiło serca fanów Ani. Każdy kolejny biznes rozkręcany przez żonę Roberta Lewandowskiego również staje się hitem (Healthy Center by Ann, Healthy Store by Ann, Baby by Ann czy aplikacja dietetyczno- treningowa Diet&Training by Ann). Jak się okazuje, to właśnie aplikacja rządzi w ostatnim czasie wśród fanów Ani Lewandowskiej.
Na swoim Instagramie, Anna Lewandowska postanowiła się podzielić szczegółami dotyczącymi jej aplikacji dietetyczno-treningowej. Okazuje się, że użytkowników, którzy korzystają z platformy stworzonej przez trenerkę jest już ponad pół miliona. Wow! Trzeba przyznać, że liczba ta jest naprawdę imponująca, a Ania Lewandowska jest z tego powodu niezmiernie dumna. - Weekend, weekend: piątek, sobota, niedziela. Jakie macie plany? Pewnie odpoczynek! Zgadłam? Jeśli potrenować, to słuchajcie, wrzucam teraz InstaStories, zobaczcie, ile jest już programów w Diet & Training by Ann i dajcie znać jak już potrenujecie. Jestem ciekawa waszych opinii. Zresztą dostaję ich bardzo dużo, co mnie też bardzo cieszy, bo wiecie ile nas już jest (użytkowników Diet & Training by Ann)? Pół miliona, ponad pół miliona, strasznie się cieszę! - powiedziała Anna Lewandowska na swoim InstaStories.
Anna Lewandowska nieustannie rozwija swoją aplikację, poszerzając ją o nowe programy treningowe. Ostatnio w aplikacji pojawił się nowy trening, który trenerka stworzyła z myślą o osobach, które zmagają się z problemami kolan i nie mogą pozwolić sobie na większość treningów. Po komentarzach, które pojawiły się pod instagramowym postem można wywnioskować, że Ania trafiła w samo sedno. - Rewelacja! Brawo, Brakowało mi takiego treningu! Super! - pisali obserwatorzy trenerki na Instagramie.