Ewa Chodakowska wypuściła nową kolekcję kostiumów kąpielowych. "Ceny nie są najniższe"

Ewa Chodakowska przedstawiła ostatnio światu swoją nową kolekcję kostiumów kąpielowych. Modele, które pojawiły się w ofercie Missionswim na sezon wiosna/lato 2019 zachwyciły fanki trenerki. Jednak cena, jak przyznaje sama Ewa, do najniższych nie należy.
Zobacz wideo

Ewa Chodakowska z nowymi projektami nie zwalnia nawet na moment. Początek roku 2019 skupił się na ambasadorskiej kolekcji biżuterii, którą trenerka stworzyła we współpracy z marką W.KRUK. Drugim ogromnym projektem Ewy okazała się być marka naturalnych kosmetyków, które od dnia premiery cieszą się ogromną popularnością. Mimo wielu nowych wyzwań, Ewa Chodakowska nie zapomniała o swojej marce Missionswim i stworzyła nową kolekcję strojów kąpielowych, które zachwyciły internautki. 

Missionswim - kolekcja Ewy Chodakowskiej SS19

Nową kolekcją strojów kąpielowych, Ewa Chodakowska od razu podzieliła się z fanami na Instagramie. Trenerka opublikowała zdjęcia wszystkich nowych modeli dostępnych w tym sezonie.

TADAAAAAAM... Z ogromną przyjemnością prezentuje Ci kolekcje LATO 2019 @missionswim. Jestem zakochana w tym DROPIE! Tak, wiem! Ceny, ceny, ceny.. te nie są najniższe, ale to za sprawą TOP JAKOŚCI i manufaktury we Włoszech, a nie w Chinach czy Bali...- napisała trenerka pod postem. 
 

To prawda, ceny nowej kolekcji do najniższych nie należą, są nawet droższe od modeli, które znalazły się wcześniej w ofercie Missionswim. Ile kosztują nowe modele kostiumów od Ewy Chodakowskiej? Za najdroższy model ( dwuczęściowy - Loren) trzeba zapłacić 785 zł, natomiast najtańsze projekty to cena 555 zł. 

Ewa Chodakowska kreuje światowe trendy marką Missionswim

Pod koniec 2018 roku (czyli zaledwie pół roku po starcie marki) jeden z kostiumów kąpielowych Missionswim znalazł się w międzynarodowym zestawieniu trendów na sezon wiosna/lato 2019. Jak się jednak okazała, na pierwsze inspiracje modelem Ewy Chodakowskiej nie trzeba było długo czekać. Dom mody Gucci bardzo mocno zainspirował się projektem polskiej trenerki i w kolekcji na wiosnę/lato 2019 zaprezentował niemal identyczny projekt, jak ten, który pojawił się w ofercie Missionswim latem 2018 roku. Trzeba przyznać, że bycie inspiracją dla takiego domu mody jak Gucci, to naprawdę ogromne wyróżnienie.

Więcej o: