W połowie tego miesiąca na mapie stołecznej Warszawy, a także Poznania i szczecina pojawiła się najnowsza kampania fitnessowego portalu Myfitness.pl. Zdecydowanie największą gwiazdą kampanii została Dominika Grosicka, która na co dzień poprzez swoje social media motywuje tysiące kobiet do aktywnego stylu życia. Przypomnijmy, że gwiazda jest mamą dwójki dzieci, a może pochwalić się fenomenalną sylwetką.
Wiele z gwiazd biorących udział z pewnością już znacie chociażby z naszego portalu. w Tym roku Sylwia Nowak brała udział w projekcie po raz trzeci. Nową ambasadorką została była uczestniczka Master Chefa Ania Nowak, a także jedna z najpopularniejszych instagramowych podróżniczek Paulina Czepielewicz. Jak wcześniej wspomnieliśmy w kampanii nie mogło zabraknąć również redaktorek i trenrek portalu Myfitness.pl Karoliny Brzuszczyńskiej od lat związanej z taekwondo, a także Agnieszki Matrackiej byłej reprezentantki polski w judo. Agnieszka Kwiatkowska z kolei jest brand menagerem portalu polskabiega.pl, a także biegaczką.
W miniony wtorek na stadionie Legii Warszawa odbyła się konferencja prasowa, która była zwieńczeniem całej kampanii. Prowadząca Odeta Moro świetnie wczuła się w sportowy klimat tego dnia. Oczywiście poza obecnością Dominiki Grosickiej w tym dniu każdy z przybyłych gości mógł dowiedzieć się więcej o rynku influencerów, który w Polsce staje się coraz bardziej popularny. Część merytoryczną poprowadziła dyrektor Sport.pl i Myfitness.pl Marlena Jezierska, która coraz chętniej do takich kampanii angażuje fit influencerki. W kampanii wzięły udział także Sylwia Nowak, Ania Nowak, Paulina Czepielewicz, Agnieszka Kwiatkowska, a także dwie redaktorki Myfitness.pl Karolina Brzuszczyńska i Agnieszka Matracka.
W mediach pracuję już od dobrych kilku lat, a kontakty z gwiazdami i influencerami są dla mnie czymś naturalnym. To właśnie ja staram się je namawiać do współpracy z portalem, dlatego że większość z nich pokazuje, że w życiu można robić naprawdę wiele rzeczy, a sport i aktywność fizyczna może być jego przyjemnym dodatkiem, a nie przykrym obowiązkiem - mówi redaktorka i trenerka Myfitness.pl Agnieszka Matracka.
Nie da się ukryć, że Myfitness.pl jako jedyny portal w Polsce wychodzi na miasto ze swoimi Ambasadorkami. Do tej pory gwiazdy mogliśmy oglądać na okładkach magazynów, a dzięki temu fitnessowemu serwisowi także na plakatach na mieście. W tym roku kampania pojawiła się również w Poznaniu i Szczecinie.