Khloe Kardashian została twarzą pewnej marki... zgadniecie jakiej?

O siostrze słynnej Kim Kardashian zrobiło się naprawdę głośno za sprawą metamorfozy jej sylwetki. Khloe mocno schudła, pokochała fitness i chętnie angażuje się w projekty z nim związane.

Tym razem do współpracy zaprosiła ją firma Protein World, która produkuje (między innymi) suplementy diety dla osób aktywnych fizycznie. Głównym produktem reklamowanym przez Khloe jest zestaw Protein World 30 Day Challenge, który oprócz odżywek i shakera, zawiera program treningowy i plan żywieniowy na cały miesiąc. 

 

Protein World zdecydowało się na współpracę z celebrytką, ponieważ uważają ją za niesamowicie inspirującą osobę. Ze swoimi produktami chcą trafiać do młodych, pewnych siebie ludzi, którzy chcą być najlepszą wersją samych siebie, wyglądając i czując się dobrze. Zarząd marki postrzega Khloe właśnie jako jedną z takich osób. 

Khloe z dumą prezentuje swoje nowe kształty nie tylko w kampaniach reklamowych, ale także w swoim nowym autorskim programie telewizyjnym "Revenge Body". 

 
 

WIĘCEJ PODOBNYCH HISTORII ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.