Alexandra Bring. Motywująca szwedzka piękność z Instagrama [GALERIA]

Alexandra Bring, 24-letnia Szwedka, jest dietetykiem oraz instruktorką fitness. Zna się także na treningu siłowym. Swoje konto na Instagramie prowadzi już od 2012 roku, gdzie do dnia dzisiejszego zgromadziła aż 618 tysięcy obserwujących ją fanów. Zdjęcia Alex zmotywują każdego. Często porównuje się ją do Jen Selter, równie wysportowanej fitnesski.
Alexandra Bring, 24-letnia Szwedka, jest dietetykiem oraz instruktorką fitness. Zna się także na treningu siłowym. Swoje konto na Instagramie prowadzi już od 2012 roku, gdzie  zgromadziła ponad 660 tysięcy obserwujących ją fanów. Zdjęcia Alex zmotywują każdego. Często porównuje się ją do Jen Selter, równie wysportowanej fitnesski. Alexandra Bring, 24-letnia Szwedka, jest dietetykiem oraz instruktorką fitness. Zna się także na treningu siłowym. Swoje konto na Instagramie prowadzi już od 2012 roku, gdzie zgromadziła ponad 660 tysięcy obserwujących ją fanów. Zdjęcia Alex zmotywują każdego. Często porównuje się ją do Jen Selter, równie wysportowanej fitnesski. Alexandra Bring
- Z początku, wprowadzenie nawyku chodzenia na siłownię, jak dla wielu innych osób, było dla mnie po prostu trudne. Myślę, że znalazłoby się tylko parę osób, które po dwóch pierwszych treningach, potrafią się zmotywować do regularnego trenowania. Przede wwszystkim chodzi o to, żeby zacząć i robić swoje, a nie powtarzać, że się wkrótce zacznie - mówi Alexandra. - Z początku, wprowadzenie nawyku chodzenia na siłownię, jak dla wielu innych osób, było dla mnie po prostu trudne. Myślę, że znalazłoby się tylko parę osób, które po dwóch pierwszych treningach, potrafią się zmotywować do regularnego trenowania. Przede wwszystkim chodzi o to, żeby zacząć i robić swoje, a nie powtarzać, że się wkrótce zacznie - mówi Alexandra. instagram.com/alexandrabring
Alex ma tylko 167 cm wzrostu i rozmiar stopy 35,5. Jednak większość osób myśli, że jest o wiele wyższa i ma wymiary modelki z wybiegu. - To kwestia dobrego światła przy robieniu zdjęć - mówi.  Alex ma tylko 167 cm wzrostu i rozmiar stopy 35,5. Jednak większość osób myśli, że jest o wiele wyższa i ma wymiary modelki z wybiegu. - To kwestia dobrego światła przy robieniu zdjęć - mówi. instagram.com/alexandrabring
Ulubionym kolorem Alex jest różowy. Uważa, że dzięki różowym akcentom, podczas treningu czuje się super kobieco i pełna energii. Ulubionym kolorem Alex jest różowy. Uważa, że dzięki różowym akcentom, podczas treningu czuje się super kobieco i pełna energii. instagram.com/alexandrabring
- Na co dzień staram się pić dużo wody. Piję także koktajle proteinowe oraz drinki sportowe, które pomagają spalać tłuszcz - mówi Alex. - Na co dzień staram się pić dużo wody. Piję także koktajle proteinowe oraz drinki sportowe, które pomagają spalać tłuszcz - mówi Alex. instagram.com/alexandrabring
Naturalnym kolorem włosów fitnesski jest jasny, platynowy blond. Nigdy ich nie farbowała, jednak od czasu do czasu musi je przyciemniać. - Nie lubię, kiedy moje włosy są za jasne. Często ludzie oceniają kobiety tylko pod względem koloru ich włosów. Jeżeli jest blondynką, to na pewno jest słaba - dodaje Alexandra.  Naturalnym kolorem włosów fitnesski jest jasny, platynowy blond. Nigdy ich nie farbowała, jednak od czasu do czasu musi je przyciemniać. - Nie lubię, kiedy moje włosy są za jasne. Często ludzie oceniają kobiety tylko pod względem koloru ich włosów. Jeżeli jest blondynką, to na pewno jest słaba - dodaje Alexandra. instagram.com/alexandrabring
Alexandra nigdy nie trenowała po to, żeby mieć piękne i umięśnione ciało. Ćwiczy wyłącznie dla dobrego samopoczucia. Alexandra nigdy nie trenowała po to, żeby mieć piękne i umięśnione ciało. Ćwiczy wyłącznie dla dobrego samopoczucia. instagram.com/alexandrabring
- Trenuję, zdrowo jem, lepiej się wysypiam i tym samym mam lepsze samopoczucie. Bonusem jest to, że moje ciało odwdzięcza się za to, jak o nie dbam - twierdzi Alex. 
- Trenuję, zdrowo jem, lepiej się wysypiam i tym samym mam lepsze samopoczucie. Bonusem jest to, że moje ciało odwdzięcza się za to, jak o nie dbam - twierdzi Alex. instagram.com/alexandrabring
- Myślę, że najważniejszą rzeczą jest to, żeby mieć cel. Najlepiej jest założyć sobie jakiś realny wynik. Kiedy się już do niego dojdzie, to ma się ogromną satysfakcję, że ciężka praca się opłaca - mówi Alexandra. 
- Myślę, że najważniejszą rzeczą jest to, żeby mieć cel. Najlepiej jest założyć sobie jakiś realny wynik. Kiedy się już do niego dojdzie, to ma się ogromną satysfakcję, że ciężka praca się opłaca - mówi Alexandra. instagram.com/alexandrabring
- Polecam zacząć swoją przygodę z siłownią, trenując z trenerem personalnym. Wiem jednak, że nie jest to dla wszystkich możliwe i  to nie tylko ze względów finansowych. Jeżeli nie masz w pobliżu osoby, która pokaże Ci jak ćwiczyć, to bardzo ważne, żebyś naprawdę uważała na to, jak się wykonuje ćwiczenia. Bardzo łatwo o kontuzję kolan od nieprawidłowego wykonywania np. ćwiczeń na nogi - mówi Alexandra. 
- Polecam zacząć swoją przygodę z siłownią, trenując z trenerem personalnym. Wiem jednak, że nie jest to dla wszystkich możliwe i to nie tylko ze względów finansowych. Jeżeli nie masz w pobliżu osoby, która pokaże Ci jak ćwiczyć, to bardzo ważne, żebyś naprawdę uważała na to, jak się wykonuje ćwiczenia. Bardzo łatwo o kontuzję kolan od nieprawidłowego wykonywania np. ćwiczeń na nogi - mówi Alexandra. instagram.com/alexandrabring
- Jeżeli chcesz np. robić przysiady czy wypady, poszukaj w google jak je poprawnie robić, żeby nie doznać kontuzji. Ważne jest także to, żeby na samym początku nie brać się za zbyt ciężkie ciężary. Technika jest najważniejsza - dodaje Alex. 


- Jeżeli chcesz np. robić przysiady czy wypady, poszukaj w google jak je poprawnie robić, żeby nie doznać kontuzji. Ważne jest także to, żeby na samym początku nie brać się za zbyt ciężkie ciężary. Technika jest najważniejsza - dodaje Alex. instagram.com/alexandrabring
- Dobrym rozwiązaniem jest także zapisywanie na kartce swojego planu treningowego. Warto to zrobić  zanim pójdziesz na trening. Jeżeli nie masz żadnego planu, łatwo jest o błądzenie po sali treningowej bez konkretnego celu - mówi Alexandra. 


- Dobrym rozwiązaniem jest także zapisywanie na kartce swojego planu treningowego. Warto to zrobić zanim pójdziesz na trening. Jeżeli nie masz żadnego planu, łatwo jest o błądzenie po sali treningowej bez konkretnego celu - mówi Alexandra. instagram.com/alexandrabring
- Co robisz, kiedy masz gorszy dzień? 

- Nie zdaża mi się to często, ale kiedy taki dzień nadejdzie, to nie czuje się na siłach, żeby trenować. Każdy przecież ma takie dni i to nie jest nic złego - uważa Alex. - Co robisz, kiedy masz gorszy dzień? - Nie zdaża mi się to często, ale kiedy taki dzień nadejdzie, to nie czuje się na siłach, żeby trenować. Każdy przecież ma takie dni i to nie jest nic złego - uważa Alex. instagram.com/alexandrabring
- Kiedy nie czuję się na siłach, żeby trenować, zawsze robię chociaż najprostszy trening. Jednak może zdażyć się także tak, że nie trenuje wcale. Trzeba pamiętać, żeby mieć we wszytkim zdrowy rozsądek - mówi Alexadra. 

- Kiedy nie czuję się na siłach, żeby trenować, zawsze robię chociaż najprostszy trening. Jednak może zdażyć się także tak, że nie trenuje wcale. Trzeba pamiętać, żeby mieć we wszytkim zdrowy rozsądek - mówi Alexadra. instagram.com/alexandrabring
- Czasami decyduje się na dzień lenistwa. Nie mam wtedy żadnych spotkań i nie muszę się niczym stresować. Jednak przez takie dni staje sie leniwa i nie znajdziesz mnie wtedy na treningu - śmieje się Alex.  


- Czasami decyduje się na dzień lenistwa. Nie mam wtedy żadnych spotkań i nie muszę się niczym stresować. Jednak przez takie dni staje sie leniwa i nie znajdziesz mnie wtedy na treningu - śmieje się Alex. instagram.com/alexandrabring
- Uważam, że nawet najmniejszy postęp, to zawsze kolejny krok do przodu. Warto cieszyć się nawet z najmniejszych zmian - twierdzi Alex. - Uważam, że nawet najmniejszy postęp, to zawsze kolejny krok do przodu. Warto cieszyć się nawet z najmniejszych zmian - twierdzi Alex. instagram.com/alexandrabring
- Najbardziej lubię trenować w weekendy. Wtedy też mam najwięcej czasu dla siebie - mówi Alexadra. - Najbardziej lubię trenować w weekendy. Wtedy też mam najwięcej czasu dla siebie - mówi Alexadra. instagram.com/alexandrabring
Alexandra często ćwiczy z kettlebellami, robi treningi ze sztangą oraz podnoszeniem ciężarów. Alexandra często ćwiczy z kettlebellami, robi treningi ze sztangą oraz podnoszeniem ciężarów. instagram.com/alexandrabring
Fitnesska Alex lubi urozmaicać swoje treningi. Dzięki temu, ćwiczenia nigdy jej nie nudzą i ma większą motywację, żeby za każdym razem spróbować czegoś nowego. Fitnesska Alex lubi urozmaicać swoje treningi. Dzięki temu, ćwiczenia nigdy jej nie nudzą i ma większą motywację, żeby za każdym razem spróbować czegoś nowego. instagram.com/alexandrabring
- Zawsze staram się zachować balans pomiędzy treningami, jedzeniem, a całą resztą fitnessowego stylu życia. Trenuję ponieważ sprawia mi to radość i chce być silna. Dzięki temu dobrze się czuję, a moje ciało wygląda tak, jak ja sama tego chce - twierdzi Alex. 

- Zawsze staram się zachować balans pomiędzy treningami, jedzeniem, a całą resztą fitnessowego stylu życia. Trenuję ponieważ sprawia mi to radość i chce być silna. Dzięki temu dobrze się czuję, a moje ciało wygląda tak, jak ja sama tego chce - twierdzi Alex. instagram.com/alexandrabring
- Bycie silnym to moje motto i uważam, że nie ma ono żadnych granic. Czuję, że możliwość inspirowania innnych ludzi, żeby osiągneli to, czego pragną, to moja misja. Dbanie o siebie to jest zabawa i radość, a nie lęk i obawa przed tym jak wypadniesz oraz karanie siebie za niezrealizowane cele - dodaje Alexandra. 

- Bycie silnym to moje motto i uważam, że nie ma ono żadnych granic. Czuję, że możliwość inspirowania innnych ludzi, żeby osiągneli to, czego pragną, to moja misja. Dbanie o siebie to jest zabawa i radość, a nie lęk i obawa przed tym jak wypadniesz oraz karanie siebie za niezrealizowane cele - dodaje Alexandra. instagram.com/alexandrabring
- Trening pleców jest dla mnie bardzo ważny, ponieważ mam skoliozę. Na początku ćwiczeń z ciężarami, często płakałam przez zakwasy. Jednak, kiedy stałam się silniejsza, bóle przeszły i czuje, że za każdym razem mogę więcej - chwali się fitnesska Alexandra. - Trening pleców jest dla mnie bardzo ważny, ponieważ mam skoliozę. Na początku ćwiczeń z ciężarami, często płakałam przez zakwasy. Jednak, kiedy stałam się silniejsza, bóle przeszły i czuje, że za każdym razem mogę więcej - chwali się fitnesska Alexandra. instagram.com/alexandrabring
- Uważam na to, żeby zawsze przed treningiem się rozgrzać i upewniam się, że moje mięśnie ze mną współpracują. Między powtórzeniami używam pasy opornościowe. Wiem także, jak moje ciało zareaguje, ponieważ gramy w tym samym zespole - mówi Alex. - Uważam na to, żeby zawsze przed treningiem się rozgrzać i upewniam się, że moje mięśnie ze mną współpracują. Między powtórzeniami używam pasy opornościowe. Wiem także, jak moje ciało zareaguje, ponieważ gramy w tym samym zespole - mówi Alex. instagram.com/alexandrabring
- Czasami, kiedy okazuje się, że moje wieczorne plany są odwołane, ciesze się, że moge pójść jeszcze raz na siłownię. Jestem szczęśliwa, że znalazłam drogę, czyli treningi, które uwielbiam i to one mnie jeszcze bardziej motywują do bycia lepszą wersją siebie. To jest mój cel - twierdzi alex. 


- Czasami, kiedy okazuje się, że moje wieczorne plany są odwołane, ciesze się, że moge pójść jeszcze raz na siłownię. Jestem szczęśliwa, że znalazłam drogę, czyli treningi, które uwielbiam i to one mnie jeszcze bardziej motywują do bycia lepszą wersją siebie. To jest mój cel - twierdzi alex. instagram.com/alexandrabring
- Możesz być najdojrzalszą i najbardziej soczystą brzoskwinką, ale zawsze znajdzie się ktoś, kto nie lubi brzoskwiń. Dlatego nie powinniśmy przejmować się tym, co mówią inni - twierdzi Alex. - Możesz być najdojrzalszą i najbardziej soczystą brzoskwinką, ale zawsze znajdzie się ktoś, kto nie lubi brzoskwiń. Dlatego nie powinniśmy przejmować się tym, co mówią inni - twierdzi Alex. instagram.com/alexandrabring
- Najbardziej czuje się zmotywowana, kiedy wracam po długiej podróży do domu w Sztokholmie. Budzę się wtedy o 6 rano bez nastawionego budzika z wielkim uśmiechem na twarzy. Kocham życie i to, że każdy dzień jest inny. Nie lubię rutyny, a to jest mój klucz do bycia szczęśliwym oraz do tego, żeby osiągnać sukces- mówi Alex. 


- Najbardziej czuje się zmotywowana, kiedy wracam po długiej podróży do domu w Sztokholmie. Budzę się wtedy o 6 rano bez nastawionego budzika z wielkim uśmiechem na twarzy. Kocham życie i to, że każdy dzień jest inny. Nie lubię rutyny, a to jest mój klucz do bycia szczęśliwym oraz do tego, żeby osiągnać sukces- mówi Alex. instagram.com/alexandrabring
- Staram się jeść, co 2-3 godziny, małe posiłki. Jem dużo dobrego, zdrowego i nieprzetworzonego jedzenia. Uwielbiam przekąski i czasami pozwalam sobie np. na owoce w czekoladzie. Jem także dużo białka, dzięki któremu moje mięśnie mogą rosnąć - zdradza Alex. - Staram się jeść, co 2-3 godziny, małe posiłki. Jem dużo dobrego, zdrowego i nieprzetworzonego jedzenia. Uwielbiam przekąski i czasami pozwalam sobie np. na owoce w czekoladzie. Jem także dużo białka, dzięki któremu moje mięśnie mogą rosnąć - zdradza Alex. instagram.com/alexandrabring
- Chcesz wiedzieć jak mieć - Chcesz wiedzieć jak mieć "bikini body"? To proste! Załóż bikini i już. Każda z nas jest inna i ma prawo nosić to, co chce - uśmiecha się Alexandra. instagram.com/alexandrabring
- Czasami trzeba się zrelaksować i spędzić czas ze samym sobą. Kiedy w piątek wieczorem siedzę przed komputerem odpowiadając na e-maile i rozpisując diety, myślę sobie, że fajnie jest, kiedy mogę akurat tak spędzić swój czas - mówi Alex. - Czasami trzeba się zrelaksować i spędzić czas ze samym sobą. Kiedy w piątek wieczorem siedzę przed komputerem odpowiadając na e-maile i rozpisując diety, myślę sobie, że fajnie jest, kiedy mogę akurat tak spędzić swój czas - mówi Alex. instagram.com/alexandrabring
Alexandra i jej młodsza siostra Victoria Tornegren, jeszcze parę lat temu wyglądały zupełnie inaczej. Zdjęcie zostało wykonane przed rozpoczęciem ich przygody z siłownią i zdrowym trybem życia. 
<br><br>
- Wiele osób czuje się niepewnie we własnym ciele i porównują swoje odbicia w lustrze do idealnych sylwetek z Instagrama. Myślę, że wtedy powinnaś zapytać samą siebie, co tak naprawdę jest twoim problemem. Nie porównuj siebie do innych, tylko kochaj i troszcz się o własne ciało i umysł, najlepiej jak potrafisz - dodaje Alex.   
Alexandra i jej młodsza siostra Victoria Tornegren, jeszcze parę lat temu wyglądały zupełnie inaczej. Zdjęcie zostało wykonane przed rozpoczęciem ich przygody z siłownią i zdrowym trybem życia.

- Wiele osób czuje się niepewnie we własnym ciele i porównują swoje odbicia w lustrze do idealnych sylwetek z Instagrama. Myślę, że wtedy powinnaś zapytać samą siebie, co tak naprawdę jest twoim problemem. Nie porównuj siebie do innych, tylko kochaj i troszcz się o własne ciało i umysł, najlepiej jak potrafisz - dodaje Alex. instagram.com/alexandrabring
- Podaruj sobie miłość i energię, dzięki której wyrosną Ci skrzydła. Musisz znaleźć balans i zaakaceptować to, że nic nie jest doskonałe - twierdzi Alexandra. - Podaruj sobie miłość i energię, dzięki której wyrosną Ci skrzydła. Musisz znaleźć balans i zaakaceptować to, że nic nie jest doskonałe - twierdzi Alexandra. instagram.com/alexandrabring
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.