Trening z butelkami wody [FIT MAMA]

'Nie ćwiczę w domu, bo nie mam sprzętu' to po raz ostatni jest twoja wymówka! Do tego treningu, nie potrzebujesz nic innego jak trochę miejsca i dwie butelki wody. To co zaczynamy?
Aga Szymczak Aga Szymczak www.loveinsport.com

1. Przysiad z wyciskaniem ciężarków nad głowę

Stań w rozkroku na szerokość bioder. Ręce ułóż pod kątem 90 stopni względem ciała. Wykonaj przysiad. Na górze wykonaj dynamiczne wypchnięcie ciężarków.

Powtarzaj ćwiczenie przez 30 sekund.

Aga Szymczak Aga Szymczak www.loveinsport.com

2. Unoszenie butelek wody przodem

Stań z jedną nogą z przodu. Unoś butelki do linii barków. Następnie powoli opuszczaj. Nie śpiesz się i daj mięśniom poczuć to ćwiczenie.

Powtarzaj ćwiczenie przez 30 sekund.

Przysiady z ciosami w bok - stań w rozkroku na szerokość bioder. Ćwiczenie zacznij od wykonania przysiadu, wstając zrotuj biodra i wykonaj cios. Powróć do pozycji wyjściowej czyli przysiadu.
Przysiady z ciosami w bok - stań w rozkroku na szerokość bioder. Ćwiczenie zacznij od wykonania przysiadu, wstając zrotuj biodra i wykonaj cios. Powróć do pozycji wyjściowej czyli przysiadu. www.loveinsport.com

3. Przysiad z ciosem w bok

Stań w rozkroku na szerokość bioder. Ćwiczenie zacznij od wykonania przysiadu, wstając zrotuj biodra i wykonaj cios. Powróć do pozycji wyjściowej czyli przysiadu.

Powtarzaj ćwiczenie przez 30 sekund.

Aga Szymczak Aga Szymczak www.loveinsport.com

4. Wypady w przód z ugięciem ramion

Stań na baczność. Następnie wykonaj

Aga Szymczak Aga Szymczak www.loveinsport.com

5. Wypychanie ciężarków z zakrokiem w bok

xxx

Więcej o: