Zainspiruj się! Ewa Chodakowska radzi, jak pobudzić do pracy układ pokarmowy [5 PROPOZYCJI]

Oto kilka ciekawych propozycji od trenerki Ewy Chodakowskiej, jak pobudzić do pracy rozleniwiony układ pokarmowy. Zainspiruj się i skutecznie wspomóż go i odżyw. Jak zapewnia Chodakowska - to sprawdzone pomysły na mikstury, po które możesz sięgać w ciągu dnia. Warto! Zagwarantowany zastrzyk energii i wartościowe składniki, które rozkręcą twój przewód pokarmowy!
Kiedy jemy przetworzone dania,  fast foody, nie dostarczamy warzyw i ziaren, to nie stawiamy naszemu układowi pokarmowego wyzwań, mamy spowolniony metabolizm i tyjemy. W swoim ostatnim poście na Instagramie Ewa Chodakowska radzi, jak pobudzić do pracy rozleniwiony układ pokarmowy i poleca przepisy na koktajle i przekąski, które mają wartościowe składniki, błonnik i zdrowe tłuszcze, które pobudzą  przewód pokarmowy do pracy.
<br><br>
Pierwszą z propozycji, która pomoże nie tylko zadbać o układ pokarmowy, ale także go oczyścić, jest zdrowy koktajl. Do jego przygotowania potrzebujemy jedynie 3 składników - awokado, buraka i jarmużu. Kiedy jemy przetworzone dania, fast foody, nie dostarczamy warzyw i ziaren, to nie stawiamy naszemu układowi pokarmowego wyzwań, mamy spowolniony metabolizm i tyjemy. W swoim ostatnim poście na Instagramie Ewa Chodakowska radzi, jak pobudzić do pracy rozleniwiony układ pokarmowy i poleca przepisy na koktajle i przekąski, które mają wartościowe składniki, błonnik i zdrowe tłuszcze, które pobudzą przewód pokarmowy do pracy.

Pierwszą z propozycji, która pomoże nie tylko zadbać o układ pokarmowy, ale także go oczyścić, jest zdrowy koktajl. Do jego przygotowania potrzebujemy jedynie 3 składników - awokado, buraka i jarmużu. www.instagram.com/chodakowskaewa
Wspomaganie witaminowe i odżywcze! Świeże owoce są doskonałą bazą zdrowych koktajli.
<br><br>
Przepis Ewy na jabłkowo-imbirowe orzeźwienie
<br><br>
Składniki: jabłko - 1 sztuka, imbir korzeń - łyżeczka startego, seler korzeniowy - mały kawałek, sok ze świeżej cytryny, natka pietruszki - 2 łyżeczki posiekanej, migdały - 1 łyżeczka
<br><br>
Przygotowanie: Z jabłka i selera wyciśnij sok w sokowirówce. Do gotowego dodaj starty imbir, posiekaną natkę, wyciśnięty sok z cytryny i zmielone migdały. Wspomaganie witaminowe i odżywcze! Świeże owoce są doskonałą bazą zdrowych koktajli.

Przepis Ewy na jabłkowo-imbirowe orzeźwienie

Składniki: jabłko - 1 sztuka, imbir korzeń - łyżeczka startego, seler korzeniowy - mały kawałek, sok ze świeżej cytryny, natka pietruszki - 2 łyżeczki posiekanej, migdały - 1 łyżeczka

Przygotowanie: Z jabłka i selera wyciśnij sok w sokowirówce. Do gotowego dodaj starty imbir, posiekaną natkę, wyciśnięty sok z cytryny i zmielone migdały. www.instagram.com/chodakowskaewa
'Im prościej, tym lepiej' - zapewnia Ewa. Jogurt grecki pełnotłusty, sezam, czarny sezam, goji i migdały to składniki mieszanki, która pomoże zadbać o układ pokarmowy. Warto postawić na zdrową żywność, by szybko zobaczyć efekty! 'Im prościej, tym lepiej' - zapewnia Ewa. Jogurt grecki pełnotłusty, sezam, czarny sezam, goji i migdały to składniki mieszanki, która pomoże zadbać o układ pokarmowy. Warto postawić na zdrową żywność, by szybko zobaczyć efekty! www.instagram.com/chodakowskaewa
'To już tradycja - awokado, natka pietruszki, ogórek i jabłko' - napisała Ewa. To ulubiony oczyszczający zielony koktajl trenerki. Pije go regularnie i poleca wszystkim swoim fanom!




A jaki jest Twój przepis na ulubiony koktajl? 'To już tradycja - awokado, natka pietruszki, ogórek i jabłko' - napisała Ewa. To ulubiony oczyszczający zielony koktajl trenerki. Pije go regularnie i poleca wszystkim swoim fanom! A jaki jest Twój przepis na ulubiony koktajl? www.instagram.com/chodakowskaewa
2 fit desery na bazie pasty tahinii i masła orzechowego, które nie tylko są zdrowym zamiennikiem klasycznych słodkości, ale także pobudzą do pracy rozleniwiony układ pokarmowy.
<br><br>  
1. Praliny sezamowe 
<br><br>
Składniki: kasza jaglana, gotowana, pasta sezamowa tahini - łyżeczka, jogurt naturalny, 2% tłuszczu, miód pszczeli 
<br><br>
Przygotowanie: Zmiksuj banana z jogurtem, tahini i miodem. Wymieszaj dokładnie z ugotowaną kaszą. Utwórz kulki wielkości orzecha włoskiego. Włóż do lodówki na kilka godzin, aby nabrały zwartej konsystencji. 
<br><br>
2. Praliny migdałowo-daktylowe
<br><br>
Składniki: daktyle, suszone - 5 sztuk, masło migdałowe, migdały - 2 łyżeczki 
<br><br>
Przygotowanie: Daktyle i migdały zalej ciepłą wodą do linii produktów. Odstaw na godzinę. Następnie odcedź, dodaj masło, migdały i zmiksuj. Utwórz na kształt orzecha włoskiego. Włóż na kilka godzin do lodówki, aby zgęstniały. 2 fit desery na bazie pasty tahinii i masła orzechowego, które nie tylko są zdrowym zamiennikiem klasycznych słodkości, ale także pobudzą do pracy rozleniwiony układ pokarmowy.

1. Praliny sezamowe

Składniki: kasza jaglana, gotowana, pasta sezamowa tahini - łyżeczka, jogurt naturalny, 2% tłuszczu, miód pszczeli

Przygotowanie: Zmiksuj banana z jogurtem, tahini i miodem. Wymieszaj dokładnie z ugotowaną kaszą. Utwórz kulki wielkości orzecha włoskiego. Włóż do lodówki na kilka godzin, aby nabrały zwartej konsystencji.

2. Praliny migdałowo-daktylowe

Składniki: daktyle, suszone - 5 sztuk, masło migdałowe, migdały - 2 łyżeczki

Przygotowanie: Daktyle i migdały zalej ciepłą wodą do linii produktów. Odstaw na godzinę. Następnie odcedź, dodaj masło, migdały i zmiksuj. Utwórz na kształt orzecha włoskiego. Włóż na kilka godzin do lodówki, aby zgęstniały. www.instagram.com/chodakowskaewa
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.