Najmodniejszy trening tego sezonu - FITNESS COMBAT

Fitness Combat to trening grupowy, który łączy ze sobą trening interwałowy, sztuki walki oraz fitness. Taki trening pozwala spalić mnóstwo kalorii, poprawić koordynację ruchową oraz wzmocnić mięśnie.
Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Karolina Brzuszczyńska

Najmodniejszy trening tego sezonu - FITNESS COMBAT

Fitness Combat to trening grupowy, który łączy ze sobą trening interwałowy, sztuki walki oraz fitness. Taki trening pozwala spalić mnóstwo kalorii, poprawić koordynację ruchową oraz wzmocnić mięśnie.

Wykonuj każde ćwiczenie przez 30 sekund. Pomiędzy każdym zrób 10 sekund przerwy. Taki obwód możesz powtórzyć kilka razy. 

Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Karolina Brzuszczyńska

Przeskoki z ciosami prostymi

Stań w lekkim rozkroku z jedną nogą wysuniętą do przodu. Unieś ręce do twarzy robiąc tzw. gardę. Następnie wykonuj przeskoki naprzemiennie zmieniając nogę wykroczną. Uderzaj jednocześnie rękami wykonując ciosy w przód. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund

Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Karolina Brzuszczyńska

Cios kolanem

Stań w lekkim rozkroku z jedną nogą wysuniętą do przodu. Unieś ręce do twarzy robiąc tzw. gardę. Następnie noga zakroczną wykonaj uderzenie kolanem wypychając jak najmocniej biodra do przodu. Wróć do pozycji wyjściowej.

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund. Następnie powtórz na drugą stronę

Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Karolina Brzuszczyńska

Ciosy sierpowe

Stań w lekkim rozkroku z jedną nogą wysuniętą do przodu. Unieś ręce do twarzy robiąc tzw. gardę. Następnie kierując ręce po łuku wykonaj uderzenie. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund naprzemiennie - raz jedną, raz druga ręką.

Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Karolina Brzuszczyńska

Kopnięcia w przód

Stań w lekkim rozkroku z jedną nogą wysuniętą do przodu. Unieś ręce do twarzy robiąc tzw. gardę. Następnie wykonuj kopnięcie do przodu prostując nogę w kolanie oraz wypychając miednicę do przodu. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund naprzemiennie - raz jedną, raz druga nogą.

Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Najmodniejszy trening tego sezonu - BODYCOMBAT Karolina Brzuszczyńska

Ciosy proste w półprzysiadzie

Stań w rozkroku na szerokości bioder. Stopy skieruj na zewnątrz. Następnie wykonuj ciosy w przód raz jedną, raz drugą nogą pulsując jednocześnie na nogach w pozycji półprzysiadu. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund naprzemiennie - raz jedną, raz druga ręką.

Copyright © Agora SA