Chcesz mieć figurę jak Deynn? Oto 4 rzeczy, którym zawdzięcza ona seksowną i wysportowaną sylwetkę

Marita Surma, szerzej znana jako Deynn może pochwalić się niesamowitą metamorfozą! Kiedyś unikała aktywności fizycznej i nie przywiązywała zbyt dużej wagi do zdrowej diety, ale postanowiła całkowicie zmienić swoje nawyki i wypracować sylwetkę marzeń. Jak udało jej się to zrobić? Zobaczcie sami!
Śniadanie białkowo-tłuszczowe syci i dodaje energii! Śniadanie białkowo-tłuszczowe syci i dodaje energii! www.flickr.com

Zjada śniadanie białkowo-tłuszczowe

Deynn każdego dnia stawia na śniadania białko-tłuszczowe, które mają coraz więcej zwolenników, zwłaszcza wśród trenerek fitness. Takie połączenie syci na długi czas i nie powoduje gwałtownego wzrostu cukru we krwi. Dodaje także energii i jest źródłem cennych kwasów omega.

Pierwszy posiłek w takim stylu sprawia, że jeszcze przez długi czas nie odczuwamy głodu. Dodatkowo mocno podkręca tempo przemiany materii, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, a w efekcie pomaga skutecznie walczyć z nadprogramowymi kilogramami.

Najbardziej popularnym śniadaniem białkowo-tłuszczowym są jajka ze smażonym boczkiem. To też jest propozycja, którą najczęściej wybiera Marita.

 

Trening siłowy to klucz do wyrzeźbionej sylwetki. Trening siłowy to klucz do wyrzeźbionej sylwetki. www.instagram.com/deynn

Stawia na trening siłowy

Deynn doskonale zdaje sobie sprawę, że jeżeli chce mieć jędrne i kształtne pośladki, wyrzeźbiony brzuch i plecy oraz wysportowane ciało, musi polubić ciężary. Najbardziej skuteczny jest trening siłowy, który zaangażuje wszystkie partie mięśniowe.

Trening siłowy, to trening który polega na wykonywaniu ćwiczeń z obciążeniem na wszystkie grupy mięśniowe. Ze względu na swoją intensywność i obciążenie zaliczany jest do treningu beztlenowego. Większość ludzi zapomina o tym, że trening siłowy nie tylko zwiększa naszą siłę, ale również przyczynia się w istotny sposób do spalania tkanki tłuszczowej. Dzieje się tak, dlatego że każdy kolejny kilogram masy mięśniowej przyspiesza aż o 15-20% wzrost tempa metabolizmu. Regularne wykonywanie treningu siłowego możemy porównać z treningiem cardio, który jak powszechnie wiadomo jest świetnym spalaczem tkanki tłuszczowej.

Trening siłowy możemy wykonać przy pomocy maszyn, ale ten najbardziej efektywny jest wtedy kiedy ćwiczmy na wolnych ciężarach takich jak hantle, kettlebell czy sztangi. Najważniejsze podczas treningu siłowego jest dobranie odpowiedniego ciężaru do swoich możliwości, a także poprawna technika, która zawsze jest kluczem do sukcesu.

Zobaczcie, jak wyglądają ulubione ćwiczenia na pośladki Deynn.

Cheat meal to jeden wysokokaloryczny posiłek w ciągu tygodnia. Cheat meal to jeden wysokokaloryczny posiłek w ciągu tygodnia. www.pinterest.com

Pozwala sobie na cheat meal

Jesteś na diecie i odmawiasz sobie wszelkich przyjemności? Popełniasz błąd! Podczas zrzucania zbędnych kilogramów można zastosować tak zwany cheat meal. Jest to jeden wysokokaloryczny posiłek w ciągu tygodnia, który podniesie cię na duchu, doda motywacji i będzie zachętą do kontynuowania diety. Deynn regularnie pokazuje w mediach społecznościowych swoje cheat meale - zazwyczaj są to słodycze lub pizza.

Jest też inne wyjaśnienie, dlaczego warto sięgać po cheat meal. Ma to związek z leptyną - białkiem wytwarzanym przez tkankę tłuszczową, które odgrywa istotną rolę w regulacji pobierania pokarmu i gospodarce energetycznej organizmu. Ciągła dieta często doprowadza do niedoborów energetycznych, co powoduje spadek energii w ciągu dnia. Cheat meal zapewnia nam jej zastrzyk, dzięki czemu mamy siłę i chęci do kontynuowania diety i treningów.

Wielkimi fankami tzw. oszukanego posiłku poza Deynn są między innymi znane trenerki: Sylwia Szostak czy Ewa Chodakowska!

Kawa skutecznie podkręca przemianę materii. Kawa skutecznie podkręca przemianę materii. .

Pije czarną kawę przed treningiem

Deynn często na swoim Snapchacie pokazuje, że przed treningiem sięga po czarną kawę. Dlaczego? Otóż kawa jest jednym z naturalnych sposobów na to, by podnieść tętno i dać nam "kopa".
Kawa, a konkretnie kofeina w niej zawarta, słynie z pobudzającego działania na organizm. Dlatego też wiele trenujących osób sięga po nią na godzinę czy pół godziny przed wysiłkiem fizycznym. To dlatego, że zwiększa termogenezę oraz sprzyja redukowaniu masy ciała ze względu na wzmożoną lipolizę czyli rozkład tłuszczów (to szczególnie ważne przed ćwiczeniami aerobowymi).
Uważa się także, że kofeina zapobiega powstawaniu zakwasów. Powinniśmy jednak pamiętać, że jednym z czynników, który sprawia, że po wypiciu kawy mamy więcej energii, jest podniesione ciśnienie krwi. Podczas wysiłku fizycznego i tak nasze tętno się podnosi. Jeśli więc ktoś ma tendencje do nadciśnienia powinien być ostrożny.
Więcej o: