Wiemy, jak Anna Lewandowska zamierza odzyskać figurę po ciąży!

Każda młoda mama po szczęśliwym rozwiązaniu, zaczyna z czasem zastanawiać się nad powrotem do formy i dawnej sylwetki. Jaki sposób ma na to świeżo upieczona mama Klary - Anna Lewandowska? Sprawdziliśmy!
Zdrowa dieta i aktywność fizyczna są kluczem do utraty wagi. Zdrowa dieta i aktywność fizyczna są kluczem do utraty wagi. www.instagram.com/annalewandowskahpba

Jak zacząć wracać do formy?

Anna Lewandowska uważa, że ważny jest okres poporodowy - dokładnie to około 6 tygodni po porodzie. Jest to czas, kiedy nasz organizm regeneruje się i cofają się zmiany, które zaszły w nim podczas ciąży. Dlatego w przypadku naturalnego porodu, do ćwiczeń można powrócić po około 14 dniach. Oczywiście nie zaczynamy od intensywnych treningów, powoli wprowadzamy aktywność fizyczną. Na początek idealne będą ćwiczenia dna miednicy, a z czasem urozmaicanie treningu.

Nie zapominajmy o odpowiedniej diecie - to klucz do sukcesu. Posiłki warto przygotowywać samodzielnie w domu i unikać przetworzonych produktów. Anna w tej kwestii ma kilka ważnych zaleceń. Zobaczcie!

Anna zaznacza, że najlepszą rzeczą, jaką można zrobić dla siebie jest postawienie na zdrową dietę. Anna zaznacza, że najlepszą rzeczą, jaką można zrobić dla siebie jest postawienie na zdrową dietę. www.instagram.com/annalewandowskahpba

Jak powinna wyglądać dieta?

Anna zaznacza, że najlepszą rzeczą, jaką można zrobić dla siebie - nie tylko podczas ciąży, ale także tuż po niej to dużo odpoczynku, unikanie stresujących sytuacji i przede wszystkim - odpowiednio zbilansowana dieta.

Lewandowska wymienia też kilka zasad, których warto się trzymać każdego dnia:

1. Regularność posiłków

Staraj się jeść częściej, ale mniejsze porcje. Dzięki temu twój organizm nie będzie odkładał tkanki tłuszczowej. Najlepiej zjadać 5 posiłków w ciągu dnia - 3 większe i 2 przekąski. Ważne też, by jeść o regularnie - o tych samych godzinach. To doskonały sposób, by uregulować przemianę materii, zapobiec atakom głodu i uregulować poziom cukru we krwi.

2. Zawsze pamiętaj o śniadaniu

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu całego dnia. Warto spożywać je na ciepło i postawić na śniadania białkowo-tłuszczowe, zawierające dobrej jakości tłuszcz i wartościowe białko. Takie połączenie niezwykle pozytywnie wpływa na nasz organizm z samego rana - zapewnia uczucie sytości na dłużej niż po śniadaniu węglowodanowym i sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej.

Po węglowodany sięgaj w czasie drugiego śniadania - zapewnią ci solidną dawkę na energii na cały dzień.

3. Postaw na dobre połączenia

Jeżeli chcesz skutecznie i zdrowo zrzucić dodatkowe kilogramy pamiętaj, aby właściwie łączyć ze sobą produkty. Najlepiej węglowodany z tłuszczem, warzywa z tłuszczem lub warzywa z tłuszczem i białkiem.

Prawidłowe łączenie produktów zmniejszy ryzyko wystąpienia problemów ze strony układu pokarmowego i ułatwi procesy trawienne. Dzieje się tak, ponieważ te produkty trawione są w zupełnie różnym środowisku -np. białka w środowisku kwaśnym, a węglowodany w zasadowym, dlatego nie powinniśmy ich ze sobą łączyć w jednym posiłku.

4. Zwiększ ilość warzyw w diecie

Warzywa sprawiają, że czujemy się syci, mają niewiele kalorii, za to mnóstwo witamin, minerałów i błonnika pokarmowego. Pamiętaj także o odpowiednim przygotowaniu ich - najlepiej przyrządzaj je na parze lub blanszuj.

Pamiętaj także, by dodawać do nich zdrowy tłuszcz - dzięki temu wydzieli się żółć, która wspomoże ich trawienie w układzie pokarmowym i lepiej będą przyswajane karotenoidy.

5. Pij dużo wody

Pij duże ilości czystej wody. Najlepiej popijaj ją przez cały dzień w niewielkich ilościach, dzięki temu lepiej nawodnisz organizm i podkręcisz tempo przemiany materii. Zyska na tym również twoja skóra - stanie się jędrna i promienna.

Pamiętaj jednak, by nie popijać posiłków. Prowadzi to do rozrzedzenia soków trawiennych, a co za tym idzie - wydłuża proces trawienia posiłków.

Ania radzi również, by przy karmieniu piersią włączyć do swojej diety kilka produktów: sezam, amarantus, ryż czerwony, macę i młodą trawę pszeniczną. Ania radzi również, by przy karmieniu piersią włączyć do swojej diety kilka produktów: sezam, amarantus, ryż czerwony, macę i młodą trawę pszeniczną. www.instagram.com/annalewandowskahpba

Te produkty warto włączyć do diety

Anna Lewandowska w swoim wpisie poświęconym zdrowemu odżywianiu w czasie ciąży i tuż po porodzie radzi, by sięgać po konkretne produkty i potrawy.
Po pierwsze - należy wypijać dużą ilość płynów w ciągu dnia - najlepiej czystej wody. Wskazane są także zupy przygotowywane na bazie świeżych warzyw no i oczywiście same warzywa, które pomogą przywrócić organizmowi prawidłowe ph. Warto zwrócić uwagę przede wszystkim na buraki -  podnoszą odporność i są witaminową bombą. Przydatna może okazać się też herbatka z pokrzywy, która pomoże przy zatrzymywaniu wody w organizmie.
Lewandowska zaleca też częste sięganie po ryby - są bogate w kwasy omega-3 i zbawiennie wpływają na układ nerwowy. Warto włączyć do diety też orzechy włoskie i laskowe, migdały bez skórki, ale nie przekraczaj liczby kilku w ciągu dnia, bo oprócz białka zawierają tłuszcze i wysoką wartość kaloryczną, co w nadmiarze może powodować tycie, a dodatkowo są ciężkostrawne.
Jeżeli często masz ochotę na słodycze, zawsze miej pod ręką jakąś zdrową przekąskę, np. śliwki, figi, daktyle, morele, żurawinę, orzechy włoskie, banany, lub kiszone warzywa.

Ania radzi również, by przy karmieniu piersią włączyć do swojej diety kilka produktów: sezam, amarantus, ryż czerwony, macę i młodą trawę pszeniczną.

Trening Karate Parental pozwoli w szybszym czasie wrócić do formy tuż po porodzie i zapewni dawkę endorfin! Trening Karate Parental pozwoli w szybszym czasie wrócić do formy tuż po porodzie i zapewni dawkę endorfin! www.instagram.com/annalewandowskahpba

Dopasowana aktywność fizyczna

Anna Lewandowska jeszcze będąc w ciąży wypuściła swoją najnowszą płytę Healthy Mom By Ann, która jest przeznaczona dla kobiet w ciąży, ale zaproponowane ćwiczenia nadają się także dla kobiet po porodzie.

Płyta składa się z kilku treningów, jednak po porodzie idealnie sprawdzi się Karate Parental.

Healthy Mom By Ann - Karate Parental

Wszyscy dobrze wiemy, że Ania wywodzi się z karate, dlatego nie mogło takiego treningu zabraknąć na tej płycie. Wszystkie ćwiczenia, to ćwiczenia ogólnorozwojowe z elementami karate, takimi jak ciosy czy kopnięcia. Ania dokładnie pokazuje jak poprawnie technicznie wykonać każde z nich. Jak sama podkreśla trening ten jest przeznaczony dla kobiet w II i III trymestrze ciąży, ale także sprawdzi się w przypadku kobiet już po porodzie.

Trening Karate Parental to świetna propozycja dla wszystkich kobiet, które mają nadmiar energii i stawiają na aktywny tryb życia. Taki rodzaj treningu pozwoli w szybszym czasie wrócić do formy tuż po porodzie i zapewni dawkę endorfin!

 

 

Więcej o: