Trening w stylu Kendall Jenner. 10 ćwiczeń gwiazdy na jędrne pośladki i płaski brzuch

To zaledwie 10 ćwiczeń, które wykonuje regularnie gwiazda. Wprowadź je do swojego treningu, jeśli chcesz osiągnąć podobne efekty, jak modelka.
Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Kendal Jenner / Karolina Brzuszczyńska

Trening w stylu Kendall Jenner

Jesteśmy pewne, że te proste ćwiczenia opanujesz już po pierwszym treningu. Kendall Jenner wykonuje je regularnie, aby zadbać o jędrność pośladków i brzucha. Do wykonania tych ćwiczeń nie potrzebujesz żadnego sprzętu. Wystarczy kawałek przestrzeni i mata lub dywan. Całość zajmie ci około 10-15 minut. Trening jest krótki, ale ciało Kendall jest dowodem na jego skuteczność. 

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Przyciąganie kolana bokiem

W pozycji podporu przodem wykonaj przyciąganie kolana do ręki bokiem. Wykonuj to ćwiczenie naprzemiennie - raz na jedną, raz na drugą stronę. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń na stronę. 

3 najlepsze sposoby na spalenie ponad 300 kalorii na bieżni

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Balansowanie w desce

W pozycji deski balansuj ciałem wykonując ręki pulsacyjne przód- tył, prawa-lewa. Utrzymaj pozycję 30 sekund. Następnie powtórz 3 razy.

Przez 2 tygodnie piłam kawę bez mleka. Takiego efektu się nie spodziewałam!

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Przyciąganie kolana do łokcia

Połóż się na plecach, przyklejając odcinek lędzwiowy do podłogi. Następnie przyciągaj łokieć do przeciwstawnego kolana. Wykonaj 20 powtórzeń w 3 seriach.

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Podpór przodem z unoszeniem ręki i nogi

Ponownie wróć do podporu przodem. W tej pozycji unoś i opuszcza rękę i przeciwstawną nogę. Wykonaj po 15 powtórzeń na jedną stronę, robiąc ruch naprzemiennie. Zrób 3 serie tego ćwiczenia.

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Opuszczanie i unoszenie nóg

Dalej leżąc na macie, przyklejając odcinek lędźwiowy do podłogi, unoś i opuszczaj nogi. Staraj się nie opuszczać ich do samego końca, a jedynie zatrzymywać tuż nad ziemią. Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń. 

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Spięcia brzucha

Leżąc na macie ugnij nogi w kolanach. Następnie wykonuj krótkie spięcia brzucha delikatnie unosząc klatkę piersiową nad ziemie. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń.

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Deska bokiem

Ustaw się do deski bokiem i utrzymaj tę pozycję ok 30 sekund. Następnie zmień stronę. Powtórz to ćwiczenie 3 razy. 

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Unoszenie i opuszczanie nogi

W klęku podpartym wykonuj odwodzenie nogi w tył. Stopę ustaw flex, ściągając palce w stronę kolana. Unoś nogę zgiętą pod kątem około 90 stopni, jak najwyżej. Napinaj w tym czasie pośladki i mięśnie brzucha.

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Unoszenie nogi bokiem

W klęku podparty, w tym samym ułożeniu, wykonuj odwodzenie nogi na bok. Przytrzymaj nogę przez chwilę w górze. Następnie powoli opuść w dół. Zrób 15 powtórzeń i zmień nogę. Wykonaj 3 serie.

Trening w stylu Kendal Jenner Trening w stylu Kendal Jenner Karolina Brzuszczyńska

Glute bridge

Połóż się na plecach na macie. Przyklej łopatki do podłogi. Następnie unoś i opuszczaj biodra, napinając pośladki jak najmocniej. Zrób 3 serie po 15 powtórzeń. 

Więcej o:
Copyright © Agora SA