Zbuduj mięśnie ramion, dzięki temu 15-minutowemu treningowi

Nie musisz spędzać godzin na siłowni, aby wykonać dobry trening. Jeśli masz mało czasu, ale nie chcesz odpuścić, to wystarczy Ci zaledwie 15 minut. Ten trening jest skierowany do mięśni bicepsa, tricepsa, barków i mięśnia czworobocznego (mięsień w górnej części pleców). To zaledwie 15 minut, które da wycisk górnym partiom mięśni.
smukłe i wyrzeźbione ramiona smukłe i wyrzeźbione ramiona Karolina Brzuszczyńska

Prostowanie rąk w stawie łokciowym za głową

Chwyć piłkę lekarską w dłonie. Unieś ręce nad głowę. Następnie uginaj i prostuj ręce w stawie łokciowym, przenosząc ciężar za głowę. Pamiętaj, aby w tym ćwiczeniu obręcz barkowa jak i cały tułów pozostawała nieruchoma. 

5 ćwiczeń na smukłe i wyrzeźbione ramiona

. . www.oxygenmag.com

Burpees

Pochyl się wykonując wykonując przysiad i podpierając się rękami. Z pozycji przysiadu wyrzuć nogi w tył do pozycji podporu przodem. Następnie wróc do przysiadu i wykonaj wyskok w góre. Wyskocz najwyżej, jak tylko dasz radę! Zrób 10 powtórzeń.

smukłe i wyrzeźbione ramiona smukłe i wyrzeźbione ramiona Karolina Brzuszczyńska

Unoszenie rąk

Stań z nogami rozstawionymi na szerokości bioder. Chwyć piłkę przed sobą. Ustabilizuj tułów, podnieś ręce, prostując ramiona nad sobą. Wróć do pozycji wyjściowej
Wykonaj 12 powtórzeń.

6 kroków do pięknych ramion

Klasyczna pompka - uklęknij na macie i oprzyj na niej ręce tak by były na mniej więcej szerokość twoich barków. Nogi wyprostuj do tyłu i także oprzyj na macie. Ugnij ramiona i wykonaj pompkę. Wróć do pozycji wyjściowej. Klasyczna pompka - uklęknij na macie i oprzyj na niej ręce tak by były na mniej więcej szerokość twoich barków. Nogi wyprostuj do tyłu i także oprzyj na macie. Ugnij ramiona i wykonaj pompkę. Wróć do pozycji wyjściowej. Myfitness.pl

Pompki

Klasyczna pompka - uklęknij na macie i oprzyj na niej ręce tak by były na mniej więcej szerokość twoich barków. Nogi wyprostuj do tyłu i także oprzyj na macie. Ugnij ramiona i wykonaj pompkę. Wróć do pozycji wyjściowej.

Trzy najskuteczniejsze ćwiczenia na smukłe i wyrzeźbione ramiona

Pamiętaj o tym, by przy wykonywaniu pompki pracowało całe ciało, a nie tylko ręce Pamiętaj o tym, by przy wykonywaniu pompki pracowało całe ciało, a nie tylko ręce www.loveinsport.com

Pompki z dociąganiem hantli

Ustaw się w podporze przodem. Następnie wykonuj pompkę, w trakcie wyprostu rąk dociągaj naprzemiennie raz jedną raz drugą rękę ugiętą w stawie łokciowym, napinając plecy.  Możesz wykonać to ćwiczenie w łatwiejszej wersji - na kolanach.

Pamiętaj o tym, by ręka była blisko ciała, a łokieć nie przekraczał linii barków.

Więcej o:
Copyright © Agora SA