Najszybszy (i najbezpieczniejszy) sposób na pozbycie się tłuszczu z brzucha

Trendy dietetyczne przychodzą i odchodzą, ale odwieczne pytanie wciąż brzmi: jak tracisz tłuszcz z brzucha, zdrowo i szybko? Nie ma jednej szybkiej i bezpiecznej metody. Jednak możesz przyspieszyć, wykonując następujące czynności.
Deficyt kalorii, a spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha Deficyt kalorii, a spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha Pinterest

Utrzymuj deficyt kalorii

Deficyt kalorii oznacza spalanie większej ilości kalorii niż zużywasz. Ale jeśli naprawdę chcesz chudnąć musisz jeść z deficytem ok 500 kalorii każdego dnia, aby stracić ok 0,5 kg tkanki tłuszczowej tygodniowo. Ważne jest jednak, aby jeść codziennie co najmniej 1200 kalorii. Inaczej możesz zaburzyć właściwą pracę twojego ciała -  fizyczną i umysłową.

Treningi interwałowe, a płaski brzuch Treningi interwałowe, a płaski brzuch Pinterest

Wybieraj treningi interwałowe

Ogólnie rzecz biorąc, im większa intensywność, tym więcej kalorii spala twoje ciało i nawet po treningu. Trening interwałowy może pomóc Ci zmaksymalizować efekt EPOC (nadmierne zużycie tlenu po treningu), a co za tym idzie zwiększyć spalanie tkanki tłuszczowej.

Owoce, które jedzą gwiazdy, żeby schudnąć



Jedz więcej błonnika Jedz więcej błonnika Fotolia

Zwiększ spożycia błonnika

Zwiększenie spożycia błonnika może pomóc w utracie większej ilości tłuszczu. Problem polega na tym, że większość ludzi nie dostarcza wystarczającej ilości każdego dnia. Oprócz przenoszenia substancji w układzie pokarmowym, błonnik może wspomagać utratę wagi, sprawiając, że czujesz się nasycona i jesz o wiele mniej kalorii w ciągu dnia.

Nie zmniejszaj ilości węglowodanów Nie zmniejszaj ilości węglowodanów Pinterest

Nie zmniejszaj spożycia węglowodanów

Wydaje się to sprzeczne z dotychczasowymi trendami, prawda? Ale dobra wiadomość jest taka, że węglowodany są bardzo potrzebne, szczególnie skrobie i węglowodany złożone. Skrobia może w rzeczywistości zwiększyć twój metabolizm, ponieważ wymaga więcej wysiłku, aby przekształcić się w energię.  


Osiągnij osiem godzin: Sen i przyrost masy ciała są bardziej związane niż myślisz. Brak snu zwiększa apetyt i zapobiega prawidłowej regeneracji i regeneracji mięśni w ciągu nocy. Dodatkowo twoje ciało będzie produkować więcej kortyzolu, a my już nauczyliśmy się, co to może zrobić z naszymi wysiłkami spalającymi tłuszcz.

Nie jedz przetworzonej żywności - dieta na płaski brzuch Nie jedz przetworzonej żywności - dieta na płaski brzuch Pinterest

Zrezygnuj z przetworzonej żywności

To podstawa. Wprowadzenie do diety wyłącznie zdrowe produkty zapewnią organizmowi niezbędne składniki odżywcze.

Szczupła na lato? Nie, na lata. 6 odchudzających przepisów do 300 kcal od Ewy Chodakowskiej

Wesoła blond dziewczyna Wesoła blond dziewczyna https://i.pinimg.com/564x/25/19/6c/25196cba34c48f4b3ef3b0a9eb371bcf.jpg

Nie stresuj się

Kiedy jesteś stale zestresowana, twój poziom kortyzolu rośnie. Hormon stresu pobudza apetyt, dlatego niektórzy ludzie "zajadają stres" i sięgają po niezdrowe produkty, takie jak słodycze, czy fast-foody.

Pyszne i lekkie koktajle jagodowe na 5 sposobów

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.