5 niezwykłych metamorfoz z Instagrama, dzięki którym już nigdy nie będziesz się zastanawiać nad tym, czy wybrać cardio, czy trening siłowy

Jest tak wiele porad dotyczących odchudzania, że osoby początkujące mogą poczuć się zagubione i przytłoczone tym wszystkim. Wiele sprzecznych informacji prowadzi do dezorientacji i demotywacji osoby podejmującej walkę z nadwagą. Oto przykłady osób, które przeszły niesamowite metamorfozy i na własnym doświadczeniu opowiadają co zrobić.
Trening siłowy vs cardio, co wybrać? Trening siłowy vs cardio, co wybrać? https://www.instagram.com/emlouisefitness/

Cardio vs trening siłowy

Chociaż aktywność, taka jak bieganie, pomaga w zmniejszeniu masy ciała, a także w twoim zdrowiu psychicznym i fizycznym, ćwiczenia na bieżni mogą być bardzo nudne. W dodatku twoje mięśnie bardzo szybko przyzwyczają do powtarzalnego ruchu, w związku z czym nie wyrzeźbią się. Chyba, że trening  będzie operał się na podbiegach, interwałach i przyspieszeniach. 

Z kolei podnoszenie ciężarów jest świetnym sposobem na rzeźbienie ciała i jednoczesne przyspieszanie metabolizmu. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z fitnessem i nie wiesz na którą aktywność się zdecydować, to my odpowiadamy - możesz mieć jedno i drugie! Nie wierzysz nam? Czytaj dalej, aby zobaczyć 5 metamorfoz, które przekonają cię do treningu siłowego.

Trening siłowy a rzeźbienie sylwetki. Metamorfoza Trening siłowy a rzeźbienie sylwetki. Metamorfoza https://www.instagram.com/fitnika101/

Nika

Nika przed metamorfozą jadła zaledwie 800 kcal dziennie i przechodziła męczarnie robiąc kilkugodzinne treningi cardio. Co najgorsza tak duże wyrzeczenia nie przynosiły jej widocznych zmian. Aktualnie jada ok 2200 kalorii i trenuje siłowo ok 3-4 razy w tygodniu. Jej jedynym cardio jest spacerowanie. Na długie spacery zazwyczaj chodzi raz w tygodniu. 

Trening siłowy vs cardio. Metamorfoza blogerki z Instagrama Trening siłowy vs cardio. Metamorfoza blogerki z Instagrama https://www.instagram.com/aylish_rutherford/

Aylish

Pierwsze zdjęcie zostało zrobione 3 lata temu. Wtedy Aylish jadła bardzo mało kalorii i ciężko trenowała na siłowni wykonując trening cardio. Nie lubiła kształtu swojego ciała dopóki nie zaczęła trenować siłowo. Dzisiaj dziewczyna podnosi duże ciężary i nie boi się treningu z obciążeniem. A efekty mówią same za siebie. Więcej zdjęć oraz filmików treningowych Aylish znajdziecie na jej Instagramie. 

Zobacz: 5 rzeczy, które sprawią, że twój biust się powiększy

Trening siłowy vs cardio efekty Trening siłowy vs cardio efekty https://www.instagram.com/emlouisefitness

Emma

Emma przeszła długą drogę zanim udało jej się osiągnąć taki efekt:

Byłam raczej szczupłą i drobną osobą. Jednak moje ciało nie wyglądało tak, jak chciałam. Nie było jędrne. Przed metamorfozą miałam bardzo złe nawyki żywieniowe - głodówki, unikanie węglowodanów, picie soku z kapusty na potęgę, godziny spędzone na bieganiu. 

Teraz nie zafiksowuję się tak mocno na odchudzaniu. Stara się jeść zdrowo, a trening wykonuje dla przyjemności. Zachęca do odnalezienia aktywności, która daje satysfakcję i przynosi radość. 

Zobacz: 10 typów ludzi, których spotkasz na siłowni. Jesteś którymś z nich?

Lucy zmieniła trening cardio na trening siłowy. Teraz waży więcej i wygląda lepiej Lucy zmieniła trening cardio na trening siłowy. Teraz waży więcej i wygląda lepiej https://www.instagram.com/fitlifelucy

Lucy

Kiedy Lucy postanowiła zacząć ćwiczyć jej celem był płaski brzuch i bycie 'szczupłą'. Ćwiczyła w domu, jej trening opierał się na wykonywaniu monotonnego cardio. Lucy jadła wówczas mniej niż 1000 kcal. Teraz trenuje głównie siłowo, cardio wykonuje od czasu do czasu i je prawie dwa razy więcej. 

Zobacz: Julia z 'Projekt Lady' przeszła ogromną metamorfozę! Schudła i chętnie chwali się figurą na odważnych zdjęciac

Trening siłowy vs cardio. Co wybrać? Trening siłowy vs cardio. Co wybrać? https://www.instagram.com/_shaelashae

Shae

Shae przekonuje swoich fanów na Instagramie do podnoszenia ciężarów:

Podnoszenie ciężarów jest niesamowite i nie sprawi, że będziesz męska, w rzeczywistości im więcej mięśni masz, tym szybciej będziesz metabolizowała i tym więcej kalorii spalisz przez cały dzień, a co za tym idzie - łatwiej będzie ci stracić tłuszcz.

Jeśli zastanawiałaś się co wybrać, to masz odpowiedź! :)

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.