Nietypowe zajęcia treningowe z Instagrama. Znasz je?

Rozgrzewka, ciężary, cardio, rozciąganie. Powtórz. Minimum 3 razy w tygodniu. Znasz to? Niektórym siłowniania monotonia nie przeszkadza, niektórzy urozmaicają sobie ćwiczenia wykonując je na różne, niekonwencjonalne sposoby. Jeśli dla ciebie to jednak za mało i czujesz, że standardowe treningi siłowe cię nudzą, to czas na wypróbowanie czegoś innego.
Nietypowe zajęcia fizyczne Nietypowe zajęcia fizyczne Fotolia

Nietypowe zajęcia

Dobrze się bawisz, czas ucieka, a jednocześnie wykonujesz porządny trening. Aktywność fizyczna powinna być przyjemna, jeśli ma być w twoim życiu rutyną. Dlatego znajdź takie zajęcia, które będą sprawiały Ci radość. Oto nietypowe aktywności, które udało nam się znaleźć na Instagramie. Może któraś z nich przypadnie Ci do gustu i zmotywuje cię do częstszych treningów! 

Zobacz: 10 najlepszych ćwiczeń dla kobiet. Wybrałyśmy TE najskuteczniejsze

Standup Paddleboardin nietypowe aktywności fizyczne Standup Paddleboardin nietypowe aktywności fizyczne https://www.instagram.com/girls_on_sups/

Standup Paddleboarding

To odmiana surfingu, którą można uprawiać niemalże wszędzie, gdzie jest woda. Pływanie na desce stojąc. Tutaj liczy się równowaga i siła rąk. To właśnie ręce wprawiają cię w ruch. Za pomocą wiosła pływasz i wyznaczasz kierunki. Jeśli lubisz sporty wodne to idealna opcja dla ciebie! 

Bungee fitness - trening i zabawa w jednym Bungee fitness - trening i zabawa w jednym Fot. Adam Stępień / Agencja Gazeta

Bungee Fitness

Bungee fitness to fitness, który wykonuje się na podwieszanych linach. Absolutna nowość od niedawna dostępna w Polsce, którą prowadzi nasza ambasadorka Natalia Jakuła.

Baw się i spalaj kalorie

Ten trening pozwala spalać mnóstwo kalorii i dostarcza olbrzymiej ilości endorfin! "Latający" fitness to dowód na to, że porządny trening i dobra zabawa mogą iść w parze.

Aerial Yoga nietypowe zajęcia fitness Aerial Yoga nietypowe zajęcia fitness https://www.instagram.com/tourhythmindia/

Aerial Yoga

To yoga z chustą. Asany wykonuje się w "powietrzu" będąc podwieszonym za pomocą chusty pod sufitem. To połączenie yogi, akrobatyki i pilatesu z odrobiną sztuki cyrkowej. Trening na chuście pomaga odciążyć stawy, zwiększyć gibkość i wzmocnić tułów oraz ręce.  

Zobacz: Jak długo trzeba ćwiczyć, żeby spalić te popularne fast-foody?

Jumping fitness to świetny sposób na spalanie kalorii Jumping fitness to świetny sposób na spalanie kalorii https://www.instagram.com/patrycjawiejaa/

Jumping Fitness

Będąc dzieckiem kochałaś festyny i parki rozrywki,na których była możliwość skoków na trampolinie? Teraz jesteś dorosła i trochę nie wypada? Nic bardziej mylnego!

Wybierz się na zajęcia jumping fitness

Skaczesz, bawisz się i spalasz mnóstwo kalorii! Naprawdę mnóstwo, bo skacząc możesz spalić nawet 1000 kcal w godzinę. 

Aqua Poledance Aqua Poledance https://www.instagram.com/poochi_lifestyle/

Aqua Poledance

Taniec na rurze w wodzie. To, że pole dance ostatnimi czasy zyskał na popularności, wszyscy wiemy. Ale czy słyszałaś o tym, że można go trenować na basenie?

Nie daj się zmylić

Aqua poledance wydaje się być o wiele łatwiejszy niż ten klasyczny. Jednak opór wody sprawia, że twoje ciało naprawdę ciężko pracuje. Z pewnością po pierwszych zajęciach Twoje mięśnie będą obolałe. 

Zobacz: Khloe Kardashian, jak jej młodsza siostra pokazała brzuch miesiąc po porodzie. Takiego widoku się nie spodziewaliśmy

Więcej o: